Cor Brouwer Geplaatst 9 januari Rapporteer Share Geplaatst 9 januari Helaas heb ik sinds kort water op de vloer aan de passagiers kant van mijn Passat cc, lastig te traceren waar het vandaan komt, iemand een dergelijke ervaring of een idee of iets anders wat ik er aan kan doen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 9 januari Rapporteer Share Geplaatst 9 januari Dat komt waarschijnlijk via het interieurfilter naar binnen. Trek aan de passagierskant de paravaan los waarschijnlijk zit daar een boel blad troep boven de opening. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Cor Brouwer Geplaatst 9 januari Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 januari Ik ga het even checken bedankt voor de info. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 9 januari Rapporteer Share Geplaatst 9 januari Pas op met dit koude weer dat je hem niet kapot trekt. Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Cor Brouwer Geplaatst 9 januari Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 januari Je bedoelt die platic kap zeg maar? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 9 januari Rapporteer Share Geplaatst 9 januari 52 minuten geleden, Cor Brouwer zei: Je bedoelt die platic kap zeg maar? Ja waar je ruitenwissers door heen steken. Die moeten er ook af. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BlackPassat Geplaatst 9 januari Rapporteer Share Geplaatst 9 januari Er zitten ook "waterafvoertules" (tenmiste dat was bij mijn 3BG zo, bij de CC heb ik het nog niet aan de hand gehad) Deze rubberen slangetjes willen weleens dicht gaan zitten; doorprikken is vaak voldoende. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten