Cor Brouwer Geplaatst 9 januari, 2024 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2024 Helaas heb ik sinds kort water op de vloer aan de passagiers kant van mijn Passat cc, lastig te traceren waar het vandaan komt, iemand een dergelijke ervaring of een idee of iets anders wat ik er aan kan doen?
dieseltje Geplaatst 9 januari, 2024 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2024 Dat komt waarschijnlijk via het interieurfilter naar binnen. Trek aan de passagierskant de paravaan los waarschijnlijk zit daar een boel blad troep boven de opening.
Cor Brouwer Geplaatst 9 januari, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2024 Ik ga het even checken bedankt voor de info.
Diver Geplaatst 9 januari, 2024 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2024 Pas op met dit koude weer dat je hem niet kapot trekt. Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk 2
Cor Brouwer Geplaatst 9 januari, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2024 Je bedoelt die platic kap zeg maar?
Diver Geplaatst 9 januari, 2024 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2024 Op 9-1-2024 om 16:47, Cor Brouwer zei: Je bedoelt die platic kap zeg maar? Expand Ja waar je ruitenwissers door heen steken. Die moeten er ook af.
BlackPassat Geplaatst 9 januari, 2024 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2024 Er zitten ook "waterafvoertules" (tenmiste dat was bij mijn 3BG zo, bij de CC heb ik het nog niet aan de hand gehad) Deze rubberen slangetjes willen weleens dicht gaan zitten; doorprikken is vaak voldoende.
Aanbevolen berichten