Jim78 Geplaatst 13 december, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 13 december, 2023 Dag allen, Ik was even benieuwd wie van jullie met zijn Passat b8 VFL aan de buitenkant omgebouwd heeft naar Facelift model. Zoals koplampen, achterlichten , bumpers. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 14 december, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 14 december, 2023 Ombouw naar FL voorkant nog niet gezien, maar heb al een paar voorbij zien komen die de achterkant hebben omgebouwd tot B8 FL Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jim78 Geplaatst 14 december, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 december, 2023 Idd voorkant weinig. Achter hoort men wel en schijnen ook diverse ombouw setjes te zijn. Onder andere van kufatec etcBen vooral benieuwd wie hier een ombouw heeft gedaan. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 15 december, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 15 december, 2023 Op dit forum niemand naar mijn weten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten