Jim78 Geplaatst 13 december, 2023 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2023 Dag allen, Ik was even benieuwd wie van jullie met zijn Passat b8 VFL aan de buitenkant omgebouwd heeft naar Facelift model. Zoals koplampen, achterlichten , bumpers. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ozzy Geplaatst 14 december, 2023 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2023 Ombouw naar FL voorkant nog niet gezien, maar heb al een paar voorbij zien komen die de achterkant hebben omgebouwd tot B8 FL
Jim78 Geplaatst 14 december, 2023 Auteur Rapporteer Geplaatst 14 december, 2023 Idd voorkant weinig. Achter hoort men wel en schijnen ook diverse ombouw setjes te zijn. Onder andere van kufatec etcBen vooral benieuwd wie hier een ombouw heeft gedaan. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ozzy Geplaatst 15 december, 2023 Rapporteer Geplaatst 15 december, 2023 Op dit forum niemand naar mijn weten
francisco Geplaatst 9 december, 2024 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2024 (aangepast) Een beetje stof afblazen omdat ik zelf ook nog wel intresse heb in een aantal upgrades Zelf heb ik de ombouw nog niet gedaan. Wel was ik afgelopen jaar op de meeting van "VW team brabant" en daar stond een B8 met B8.5 achterlampen. De achterbumper sluit echter niet mooi aan met de lampen. De B8 is ronder als de B8.5 waardoor je een kier onder de lampen hebt. Zie ook youtube filmpje van de ombouw t.h.v. tijd 8:50 9 december, 2024 aangepast door francisco
wulfke Geplaatst 9 december, 2024 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2024 De facelift achterlichten vragen ook een correct type BCM mbt de opstart sequentie en dynamisch knipperlicht. Het werkt niet met elk eender type. 1
Procaliber Geplaatst 10 december, 2024 Rapporteer Geplaatst 10 december, 2024 Ik heb de youtube filmpjes van die man wel eens gezien, mij was niet duidelijk waarom hij geen facelift bumper gemonteerd heeft. Op zich leuke feature maar aan de BCM hoef ik nu nog niet te sleutelen 1
Jim78 Geplaatst 10 december, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 december, 2024 Mijn Passat GTE 2017 is inmiddels volledig omgebouwd naar de GTE B8.5Bumpers voor en achterGeleiders DraagbalkBekabeling Facelift GatewAy ( nog bezig met juiste MODE afstelling)Bcm flashenKomplampen IQ voor en achterlichten IQ2Q front camera 10 Min handen vrij en PACC2Q side assist radarTouch R -stuur met stuurverwarming Touch clima Facelift Flip camera achterAmbient 30 kleurAuto volledig van zwart naar Oryx white Pearl Geen Facelift maar toch update motormanagement & DSG, met downpipe en lucht en uitlaat nu 310PKIk zit alleen nog met de juiste afstelling in de gateway het een GTE betreft en met MODE opties. Ideaal is iemand te hebben met een facelift GTE en MODE opties om die te kopiëren Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2
francisco Geplaatst 10 december, 2024 Rapporteer Geplaatst 10 december, 2024 Beste lijst @Jim78 en niet alle mods zillen even makkelijk zijn geweest. Heb je toevallig ook wat plaatjes van die transformaties ? Klinkt erg gaaf allemaal
Jim78 Geplaatst 12 december, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 12 december, 2024 Komt zsm, moet er even voor zittenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1
Mausey Geplaatst 25 december, 2024 Rapporteer Geplaatst 25 december, 2024 Op 12-12-2024 om 22:13, Jim78 zei: Komt zsm, moet er even voor zittenVerzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkTis nu kerst en (met beetje geluk) tijd voor de plaatjes Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aanbevolen berichten