Cor Brouwer Geplaatst 16 november, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 16 november, 2023 Goedenmiddag, Ik heb een Passsat CC uit 2013 nu heb ik allemaal kleine streepjes in het voorraam dat aanduid op verwarming, alleen er is geen fysieke knop aanwezig. Weet iemand of dit op een andere manier werkt en of in combinatie met iets anders. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 PatrickDS Geplaatst 16 november, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 16 november, 2023 Maak eens een foto van je bediening van de airco. Daar staat de knop tussen. Dit was bij mijn B6, Bij jou kan het er anders uitzien. Daarom stuur eens een foto... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Cor Brouwer Geplaatst 16 november, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 16 november, 2023 Al gekeken ook in het boekje maar niks te vinden, neem aan dat ze geen ruit plaatsen zonder bediening! 20231116_151254.heic Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 16 november, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 16 november, 2023 (aangepast) Deze knop zou erop moeten zitten links naast de middelste draaiknop. De auto overgenomen van een liefhebber ? Misschien was hij het wel van plan om te installeren maar is het enkel bij de ruit gebleven. Je zou kunnen kijken of je de ruit bedrading ziet vanuit het motorcompartiment. Hier nog een topic over voorruitverwarming inbouwen 16 november, 2023 aangepast door wulfke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Cor Brouwer Geplaatst 16 november, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 16 november, 2023 Ja zou kunnen maar we gaan wel op onderzoek uit, nog een hoop uit te zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Cor Brouwer
Goedenmiddag,
Ik heb een Passsat CC uit 2013 nu heb ik allemaal kleine streepjes in het voorraam dat aanduid op verwarming, alleen er is geen fysieke knop aanwezig.
Weet iemand of dit op een andere manier werkt en of in combinatie met iets anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten