Geen Passat zoals bekend, maar heb een VW EOS met een 2L TDI CFFB blok. Ik heb ivm DPF issues/tuning besloten om de hele DPF/EGR koeler etc van de auto te verwijderen (EGR is al volledig uitgeschreven bij stage 1 ECU tuning)
Met de blank plaatjes en omleggen water slangen van de EGR koeler heb ik 95% al getackeld, maar kan nergens iets vinden over wat ik met de loze vacuumslang aan moet die naar een losse actuator gaat en daarna naar de (N50??) klep?
Vraag
Bazeman
Hallo,
Geen Passat zoals bekend, maar heb een VW EOS met een 2L TDI CFFB blok. Ik heb ivm DPF issues/tuning besloten om de hele DPF/EGR koeler etc van de auto te verwijderen (EGR is al volledig uitgeschreven bij stage 1 ECU tuning)
Met de blank plaatjes en omleggen water slangen van de EGR koeler heb ik 95% al getackeld, maar kan nergens iets vinden over wat ik met de loze vacuumslang aan moet die naar een losse actuator gaat en daarna naar de (N50??) klep?
Ik heb foto's bijgevoegd van het geheel
Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de hulp!
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten