Ga naar inhoud
  • 0

Volledige verwijdering van EGR koeler unit CFFB, wat te doen met de loze vaccuum slang/actuator


Bazeman

Vraag

Hallo,

Geen Passat zoals bekend, maar heb een VW EOS met een 2L TDI CFFB blok. Ik heb ivm DPF issues/tuning besloten om de hele DPF/EGR koeler etc van de auto te verwijderen (EGR is al volledig uitgeschreven bij stage 1 ECU tuning)

Met de blank plaatjes en omleggen water slangen van de EGR koeler heb ik 95% al getackeld, maar kan nergens iets vinden over wat ik met de loze vacuumslang aan moet die naar een losse actuator gaat en daarna naar de (N50??) klep?

Ik heb foto's bijgevoegd van het geheel :-)

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de hulp!

1) vacuum slang EGR koeler.jpg

2) lokatie van slang op koeler.jpg

3) Actuator waar vacuum slang direct op aangesloten is.jpg

4) Slang die van EGR Actuator afkomt naar N50 klep .jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden