Agepagelage Geplaatst 22 januari, 2023 Rapporteer Geplaatst 22 januari, 2023 Hoi, Ik wil mijn distributieriem + waterpomp vervangen en zou graag willen weten of iemand mij kan helpen met het achterhalen hoeveel deze set kost bij de dealer? Dus alleen de onderdelen. Ik ga het zelf vervangen. Alvast bedankt!
0 Diver Geplaatst 22 januari, 2023 Rapporteer Geplaatst 22 januari, 2023 Op 22-1-2023 om 16:52, Agepagelage zei: Hoi, Ik wil mijn distributieriem + waterpomp vervangen en zou graag willen weten of iemand mij kan helpen met het achterhalen hoeveel deze set kost bij de dealer? Dus alleen de onderdelen. Ik ga het zelf vervangen. Alvast bedankt! Expand Gewoon even bellen, dan kunnen ze je dit precies vertellen.
0 Michael36 Geplaatst 23 januari, 2023 Rapporteer Geplaatst 23 januari, 2023 Op 22-1-2023 om 16:52, Agepagelage zei: Hoi, Ik wil mijn distributieriem + waterpomp vervangen en zou graag willen weten of iemand mij kan helpen met het achterhalen hoeveel deze set kost bij de dealer? Dus alleen de onderdelen. Ik ga het zelf vervangen. Alvast bedankt! Expand Anders op winparts kijken..
0 Vdub Geplaatst 5 februari, 2023 Rapporteer Geplaatst 5 februari, 2023 ik zou gewoon een Contitech set kopen. Waterpomp zit aan de bakzijde, gaan vrijwel niet stuk. Heb die van de 1.2TSI van mn pa zn Octavia voor 2 weken terug vervangen toen die begon te lekken(265dkm)
Vraag
Agepagelage
Hoi,
Ik wil mijn distributieriem + waterpomp vervangen en zou graag willen weten of iemand mij kan helpen met het achterhalen hoeveel deze set kost bij de dealer? Dus alleen de onderdelen. Ik ga het zelf vervangen.
Alvast bedankt!
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten