discy Geplaatst 9 januari Rapporteer Share Geplaatst 9 januari Als ik de achterklep van m'n variant dicht doe hoor ik een korte hoge piep, weet iemand hoe ik dit weg krijg? Tis wat lastig te horen op film: Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 10 januari Rapporteer Share Geplaatst 10 januari Wat dacht je van de scharnieren smeren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 10 januari Rapporteer Share Geplaatst 10 januari Ik hoor geen gepiep met oordopjes in en volume op max, maar ik zou proberen wat Jan zegt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 discy Geplaatst 20 januari Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 januari Het is pas als hij in het slot valt, gaat gelijk met de dreun van de klep dus lastig te horen. Ik heb het slot al gesmeerd, dat hielp niet. Het geluid komt wel van onder bij het slot vandaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
discy
Als ik de achterklep van m'n variant dicht doe hoor ik een korte hoge piep, weet iemand hoe ik dit weg krijg?
Tis wat lastig te horen op film:
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten