Ga naar inhoud
  • 0

Probleem MFD


Black W8

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

kwestie van een aantal minuten (30) rondrijden, dan zou die zichzelf moeten instellen.

 

Anders eens proberen of het snelheidssignaal (GALA, pen 1 van het ISO A blok) wel functioneert. (is niet per-se noodzakelijk maar is wel handig).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
kwestie van een aantal minuten (30) rondrijden, dan zou die zichzelf moeten instellen.

 

Anders eens proberen of het snelheidssignaal (GALA, pen 1 van het ISO A blok) wel functioneert. (is niet per-se noodzakelijk maar is wel handig).

 

volgens mij kun je zonder gala singaal nooit een goede navigatie krijgen hoor

 

aders zegt ie volgens mij " u bevind zich niet op een gedigitaliseerde route "

 

heb je de siemens stekker eigenlijk wel aangesloten op de mfd

 

 

hier nog even een link met foto,s

 

http://www.tdiclub.nl/topic.asp?cat_id= ... n+Adviezen.

 

 

 

en als je het helemaal goed wil doen moet je op pin 17 van de siemens stekker het achteruitrijsingaal doen die haal je van je

 

achteruitrijlicht

 

m.v.g. kareltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Allemaal bedankt voor jullie reakties. De puls (gala)draad is wel goed aangesloten. Maar je moet ook de juiste wielomtrek, en het aantal pulsen instellen ben ik ondertussen achter. Daar ben ik nu mee bezig. De software wil de ingegeven waardes niet opslaan. Maar goed, ik zal er wel uitkomen denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alweer wat verder in het proces. De waardes blijven er nu wel in staan. Had te maken met een verkeerde pulsinstelling. Het systeem kalibreert dan niet goed blijkt. Maar nu geeft hij wel de juiste positie van de auto op de kaart aan. Ook tijdens het rijden. Maar de vriendelijke dame meldt dat ze geen routeopties kan berekenen. Kortom..ik kan de kaarten nog steeds niet thuis laten :-) Iemand nog ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden