Ga naar inhoud
  • 0

Carplay via USB-C aansluiting?

Vraag

Geplaatst

Ter voorbereiding van de levering van mijn Passat vrijdag as.: kan Carplay alleen draadloos i.c.m. de Discovery Pro, of ook via de USB-C aansluiting? En zo ja, via beiden of alleen die naast de versnellingspook? Ik zou hem nl. het liefst koppelen aan de USB-C poort onder de middenarmsteun.  

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Oh ja? Ik dacht bij de nieuwe Passat dat het ook draadloos kon... maar kan het nu met beide USB-aansluitingen?

• 0
Geplaatst (aangepast)

Heb voor de zekerheid maar 2 verloopstekkers besteld (van USB naar USB-C), al is het alleen maar om bv. een extra telefoon op te kunnen laden en evt. mijn actieve Brodit-houder aan te kunnen sluiten.

Gisteren op Youtube nog een mooi (Duits) filmpje gevonden over draadloos Carplay in de nieuwe Passat: 

aangepast door Koots
  • 0
Geplaatst

Tja, waarom ze dat toch hebben laten sneuvelen snap ik ook niet... Dat je een Passat rijdt weet je toch wel, dat hoeft niet per se op het dashboard te staan ;-) 

• 0
Geplaatst
  Op 14-7-2021 om 07:31, Kanerr zei:

@Koots Werkt jouw adapter van usb c naar usb a icm apple carplay? Of is het alleen via usb c?

Expand  

Ik snap je vraag denk ik niet helemaal, maar I'll give it a shot: Carplay werkt bij mij via de USB-C ingang naast de automaatpook, of via Bluetooth. Mijn Brodithouder heeft standaard een USB A stekker, die ik met een klein verloopje in de USB c ingang heb gestoken en dat werkt perfect. Ik gebruik Carplay dus bijna alleen maar via de stekkerverbinding.

Dit is volgens mij degene die ik heb: https://www.allekabels.nl/usb-adapter/7214/2266918/usb-c-naar-usb-a-adapter-30.html

• 0
Geplaatst

Ah, dan gaat mijn vraag inderdaad niet op, toch bedankt voor het proberen te beantwoorden haha. Was helemaal vergeten dat de B8 alleen usb c gebruikt voor apple carplay.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden