Ga naar inhoud
  • 0

PDF handleiding (in het nederlands) t.b.v. RNS510


Leen

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Leen, je kunt hem bij de dealer bestellen: kost ongeveer € 10.

 

artnr 281.552rn5.32.

 

Het is echt een super navigatiesysteem!!!

 

Bedankt! Ik weet dat ik 'm kan bestellen bij de dealer maar ik krijg hem straks bij mijn auto. Ik wil eigenlijk alleen maar vooraf mij een beetje inlezen. Ik heb de duitse versie wel in PDF maar dat leest niet zo snel als de Nederlandse vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik was niet van plan het Premiumsysteem erbij te kopen maar ik was het min of meer verplicht omdat ik altijd met meerdere telefoons werk. Met mijn huidige Passat met Businesspakket kon dat wel, de communicatie werkte via de houder. Bij de Passats van modeljaar 2008 is dit gewijzigd. Alles werkt nu via Bluetooth met als nadeel dat het standaard systeem uit de business-uitvoeringen maar 1 telefoon kan koppelen. Handig als je er meerdere hebt of als je vrouw haar eigen mobieltje wilt gebruiken. Met het Premium systeem kan je wel meerdere toestellen koppelen. Kost wel een hoop geld, 500 euro (slik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Leen, Beste LLeen,

 

ik heb het probleem dat mijn telefoon (HTC Touch) niet gaat werken met de carkit van de 510. Mag ik vragen wat voor telefoon jullie gebruiken.

 

Ik wil ook graag dat er meerdere telefoon op gebruikt kunnen worden.

 

Mijn vrouw heeft een nokia maar gaat een nieuwe kopen dus dat wordt even strategische zien welke het beste bij de auto past ivm het kunnen bellen zonder gevaren.

 

Ik hoor graag van je.

 

Mvg.

Hans vd Struif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Leen, Beste LLeen,

 

ik heb het probleem dat mijn telefoon (HTC Touch) niet gaat werken met de carkit van de 510. Mag ik vragen wat voor telefoon jullie gebruiken.

 

Ik wil ook graag dat er meerdere telefoon op gebruikt kunnen worden.

 

Mijn vrouw heeft een nokia maar gaat een nieuwe kopen dus dat wordt even strategische zien welke het beste bij de auto past ivm het kunnen bellen zonder gevaren.

 

Ik hoor graag van je.

 

Mvg.

Hans vd Struif

 

Ik heb een HTC P4350 en het werkt wel, maar niet optimaal. Als je Touch WM5 of WM6 heeft, zou je een optie moeten hebben die SAP settings heet. Daarmee activeer je rSAP. Zodra je verbinding via Bluetooth hebt neemt de premium carkit de hele telefoon over.

 

Het vage dat ik heb is dat de P4350 niet altijd meer "wakker" wordt als ik de auto verlaat. Dan heb ik soms een reboot van de telefoon.

Ik heb er gelukkig een Nokia 6233 bij en mijn vrouw een 6131. En daarmee werkt het echt vlekkeloos.

 

Op www.rsap.net staat een lijst met Nokia's die werken met de Premium carkit.

 

Succes, Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden