laurens Geplaatst 26 juni, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 26 juni, 2019 Beste, Heb sinds van de week een andere rns 510 in de passat zitten. oude was defect. Nu zie ik geen max snelheid meer in het scherm. kan het ook niet vinden in menu. zou een firmware update helpen? heb nu een versie P. hw H08 sw 5274 hoor graag van u gr laurens Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 26 juni, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 26 juni, 2019 Firmware update heeft geen nut. ligt vermoedelijk aan de kaart Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 26 juni, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 26 juni, 2019 Zijn wel de oude instellingen van de oude RNS overgenomen ( VCDS ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 26 juni, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 26 juni, 2019 (Ik betwijfel het) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 laurens Geplaatst 27 juni, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 juni, 2019 beste geen idee kaart is versie 2019 v 16 dus u denkt dat een firmware update dit niet gaat laten zien. hoe kan ik het dan wel werkend krijgen ? gr Laurens Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 27 juni, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 27 juni, 2019 Zijn alle instellingen goed? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 roelh Geplaatst 28 juni, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2019 Via vcds *weet zo niet welke setting" is dit te veranderen Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Joer Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Dus als ik het zo lees en corrigeer me als ik het verkeerd begrepen heb. Plaat je een nieuwe/andeee radio in je Volkswagen dan moet je die altijd in laten regelen door de garage. Dus is niet wisselen en spelen maar?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Dat klopt, altijd even de instellingen na lopen, hoeft niet in de garage kan ook gedaan worden door een forum lid met een VCDS kabel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 anders ff ritje naar een forum lid in de buurt die een goed werkende VCDS kabel heeft. (en weet wat hij doet) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Joer Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Oké das dan duidelijk. Was zelf ook aan het oriënteren voor een andere unit. Goed dat ik dan weet dat ik de instelling moet na laten kijken. Wel lastig allemaal van vw dat het vaak geen 123tje is. Zit geregeld verschillende topics te lezen en vaak lees je dan ook dat instelling gedaan moeten worden door iemand met een vcds. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Waar ben je naar op zoek dan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Joer Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 35 minutes ago, Diver said: Waar ben je naar op zoek dan. Nou dat weet ik nog niet. Heb nu de kleine versie als na unit in de Passat zitten. Is volgens mij de 310, kan dat? Zou graag een groot touchscreen scherm willen. Alleen er is zoveel keuze dat ik niet weer welke richting ik op moet. Had gekeken bin Alpine en je word ook dood gegooid met adv van AliExpress. Heb jij een tip? Heeft geen haast maar zat alvast lekker te snuffelen. Das Het zelfde dat ik miss en achteruitrij camera wil inst. nu zag ik er een paar voorbij komen waarbij het VW embleem open klapt. Zag er mooi uit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Over wat voor auto gaat het, een 3C of een B7,station of sedan zelf heb ik een RNS510 in de auto ( B7 station), dat klap embleem heb je alleen bij een sedan volgens mij. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Joer Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 20 minutes ago, Diver said: Over wat voor auto gaat het, een 3C of een B7,station of sedan zelf heb ik een RNS510 in de auto ( B7 station), dat klap embleem heb je alleen bij een sedan volgens mij. B7 station uit 2013 heb volgends mij de 315 zie foto (is van Google die foto). He dat zou jammer zijn van dat klap embleem dat het alleen voor een sedan zou zijn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Als je dan beter wil en origineel, rest alleen een RNS510, of uit een B8 een discovermedia. @dieseltje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 (aangepast) niet een Discover Media uit een B8, maar uit een T6 of een Beetle. Dat zijn de Discover Media PQ versies. Ik weet evt nog wel en versie te koop met ingebouwde modchip zodat hij ook in 3C of B7 werkt. 25 juli, 2019 aangepast door dieseltje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 2 minuten geleden, dieseltje zei: niet een Discover Media uit een B8, maar uit een T6 of een Beetle. Dat zijn de Discover Media PQ versies. Ik weet evt nog wel en versie te koop met ingebouwde modchip zodat hij ook in 3C of B7 werkt. Dat bedoelde ik Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Joer Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Ziet er netjes uit. Oké dan weet ik welke richting ik moet gaan zoeken. En buiten origineel om kom ik zeker uit op de Android versies? En dan moet de instelling aangepast worden met een vcds in het menu?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Android geeft niets of bijna niets weer in je teller. Levensduur is korter maar vrijwel plug en play. Je zult nieuwe microfoon voor je Bluetooth moeten plaatsen en meestal is de gps aansluiting anders en moet je daardoor andere antenne plaatsen. Simpel eruit en nieuwe erin bestaat niet meer. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Joer Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Bedankt voor je uitleg. Dus hebt best zou een 510 zijn. Ga het in de gaten houden. Om alles te gaan veranderen heb ik ook geen zin in Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Die zien er zo uit Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Alleen heeft een RNS510 geen Bluetooth, die moet je er nog bij kopen als je m nog niet hebt. Kosten vanaf ca 150,- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Joer Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Nu zit er wel BT op. Zou ik naar die radio gaan moet er dus een losse BT bij kopen. Hoe je het went of keert zoals het vroeger was is het helaas niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 (aangepast) Als er onder de bijrijders stoel een bleutooth module zit heb je mzzl 25 juli, 2019 aangepast door Diver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 25 juli, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2019 Een 315 heeft over t algemeen een ingebouwde bt Kwa prijs is een Discover Media dan een goed alternatief tov RNS510 + BT module. maar wat is de reden dat je een RNS510 zou willen? Groter scherm? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
laurens
Beste,
Heb sinds van de week een andere rns 510 in de passat zitten. oude was defect.
Nu zie ik geen max snelheid meer in het scherm. kan het ook niet vinden in menu.
zou een firmware update helpen?
heb nu een versie P. hw H08 sw 5274
hoor graag van u
gr laurens
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
16
16
14
3
Popular Days
25 jul
24
26 jul
13
27 jul
11
26 jun
4
Top Posters For This Question
dieseltje 16 posts
Diver 16 posts
Joer 14 posts
Mausey 3 posts
Popular Days
25 jul 2019
24 posts
26 jul 2019
13 posts
27 jul 2019
11 posts
26 jun 2019
4 posts
Popular Posts
dieseltje
Android geeft niets of bijna niets weer in je teller. Levensduur is korter maar vrijwel plug en play. Je zult nieuwe microfoon voor je Bluetooth moeten plaatsen en meestal is de gps aansluiting anders
BlackPassat
Ik heb niks toe te voegen aan de inhoud van dit topic (buiten een welgemeend "succes" voor @Joer en @Laurens) Maar even de handen op elkaar voor @Diver en @Dieseltje. Klasse mannen voor de uitleg
dieseltje
Zo groot mogelijk .... dan moet je op AliExpress kijken.... hebben ze zelfs oplossingen zoals in een Tesla. Iets van 12 inch verticaal ???
Posted Images
54 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten