Ga naar inhoud
  • 0

FK schroefset


Micky

Vraag

Vraagje: mijn passaat maat, Benassi (hij stelt zich zeer binnenkort voor, als er foto's van zijn passie met z'n nieuwe RS6 velgen gemaakt zijn), wil graag een schroefset monteren en vraagt zich af of de 6,5cm die FK aan geeft ook werkelijk het maximaal haalbare is, of dat er een soort veiligheidsmarge ingebouwd zit ivm goedkeuring voor TÜV oid hij wil namelijk graag een cmetertje of 7 zakken 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

ah, mijne is nu ong 4 cm lager en nu gaat het allemaal wel goed als ik er om denk. Denk dat ik ong -7 ga en dan komt ie wel gevaarlijk laag te hangen maar heb ook al eens wat gezien over een carter beschermer, was dacht ik een plaat van 4 mm die er helemaal onderdoor komt, komt uit de states volgens had jee het er een keer over 240 dollar ofzo. Is wel een goede investering voor mij denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Houd er wel rekening mee dat wanneer een passat te ver verlaagd dit het stuurgedrag niet ten goede komt. Dit heeft weer alles te maken met de korte spoorstangen, deze komen dan wel onder een heel vreemde hoek te staan.

 

Jos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Benassi, Je kunt het inderdaad niet goed zien bij mij maar dat wou ik ook zo. Gewoon heel bescheiden naar buiten kloppen zonder gelijk de lijnen van de schermen te veranderen.

 

De auto is nog niet gespoten dat doe ik tegen het einde van de winter de wielrand is namelijk ook maar een klein beetje beschadigd bij mij en heb hem redelijk onzichtbaar bij kunnen bijwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden