Harrynak63 Geplaatst 20 mei, 2019 Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 Sinds vanmorgen gaat mijn achterklep niet meer open. Schakelaar voelt nog wel goed aan, maar er gebeurt niks. Nog niet uitgelezen, maar waarschijnlijk defect slot. Iemand een instructie hoe ik de achterklep van binnenuit open bij de 3AA?
1 dieseltje Geplaatst 20 mei, 2019 Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 (aangepast) je zult de plaat aan de binnen kant er af moetenhalen. 't probleem was bij mij ook met een Ali camera. 20 mei, 2019 aangepast door dieseltje
0 dieseltje Geplaatst 20 mei, 2019 Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 vervuilde schakelaar? Ik heb een gelijksoort probleem gehad, bleek bij mij dat er vuil in de microswitch zat, in de schakelaar/greep Heb de boel uitgebouwd en schoongemaakt, daarna werkt hij weer als vanouds.
0 Harrynak63 Geplaatst 20 mei, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 Dank voor de info. Ik ga vanavond eens kijken. Ik heb de schakelaar ooit vervangen door een Ali variant met camera. Het probleem kan best in die ellendige meuk zitten. Ik heb de originele schakelaar nog dus dat is snel getest. De klep eerst open krijgen van binnenuit is denk ik meer werk.
0 Harrynak63 Geplaatst 20 mei, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 Heb jij die greep een beetje fatsoenlijk uit elkaar gekregen dan om hem schoon te maken?
0 dieseltje Geplaatst 20 mei, 2019 Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 is een rubber afdekking die je zonder veel problemen los kunt halen. Dan zie je de microswitch wel liggen. Heb die met een beetje WD40 ingespoten een flink vaak laten schakelen. Daarna met perslucht schoon gespoten.
0 Harrynak63 Geplaatst 20 mei, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 Bedankt voor je hulp. Ik kan vanavond aan de slag.
0 Harrynak63 Geplaatst 20 mei, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 Nou... zo spontaan als het stopte met werken is het ook weer begonnen met werken.If it ain't broken....Vervelende is dat ik nu niet weet wat het geweest is.Met vlagen ben ik geniaal...
0 bjorn Geplaatst 20 mei, 2019 Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 Zou hem dan sowieso toch even los halen en schoon maken. Nu kun je er wel normaal bij... 1
0 dieseltje Geplaatst 20 mei, 2019 Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 dan is het zeker de micro switch. gewoon ff loshalen en de schakelaar schoonmaken. 1
0 Harrynak63 Geplaatst 20 mei, 2019 Auteur Rapporteer Geplaatst 20 mei, 2019 dan is het zeker de micro switch. gewoon ff loshalen en de schakelaar schoonmaken. Zit er idd dik in. Ga ik doen.Met vlagen ben ik geniaal...
Vraag
Harrynak63
Sinds vanmorgen gaat mijn achterklep niet meer open. Schakelaar voelt nog wel goed aan, maar er gebeurt niks.
Nog niet uitgelezen, maar waarschijnlijk defect slot. Iemand een instructie hoe ik de achterklep van binnenuit open bij de 3AA?
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten