vhuus Geplaatst 28 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 28 februari, 2019 Erg goed gelukt al zeg ik het zelf. https://www.autoblog.nl/nieuws/dit-is-de-nieuwe-passat-als-gelimiteerde-r-line-edition-121164 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
35iB4 Geplaatst 28 februari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 28 februari, 2019 Wel een aparte wagen in deze kleur ? 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JoeriVdH Geplaatst 29 maart, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2019 Heb ik in Genève zien staan. ERG mooi hoor!!! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eriktimmerman Geplaatst 27 november, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 Hmmmm kan ik wel aan wennen. Lol 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
areikelboom Geplaatst 27 november, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 Voor een R-line vind ik hem aan de burgerlijke kant. Ik vind sowieso de voorkant van de nieuwe Passat niet zo geslaagd. Maar ja smaken verschillen gelukkig 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.