Ga naar inhoud
  • 0

Achterklep 3c


passatjuh87

Vraag

Ik heb behoorlijk wat roest op de achterklep op meerdere plekken en ook op de lasnaden

 

Ben vanmorgen bij een spuiter geweest voor een schade aan Mn motorkap en zij scherm

De expert kwam daar heen

 

Ik vroeg of gelijk Mn achterklep mee genomen kon worden nou zei de expert dat hier een terug Roep actie van is geweest en dat het anders onder carrosorie garantie zou vallen

 

Heeft iemand hier ervaring mee ?

 

Mvg Michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb behoorlijk wat roest op de achterklep op meerdere plekken en ook op de lasnaden

Ben vanmorgen bij een spuiter geweest voor een schade aan Mn motorkap en zij scherm

De expert kwam daar heen

Ik vroeg of gelijk Mn achterklep mee genomen kon worden nou zei de expert dat hier een terug Roep actie van is geweest en dat het anders onder carrosorie garantie zou vallen

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Mvg Michael

Lees dit maar eens door

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/38967-peiling-roest-achterklep-dakreling-of-meer-passat-3c-variant-2005-tot-2008/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

terugroepactie is wel een tijd geleden.

We zijn nu een jaar verder en mijn rechtsbijstand is nog bezig met de Arrogantie van PON.

Ik kan van mijn RB de rekening klep vergoed krijgen, maar ga nu tot het gaatje. Dan maar alles of niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het helemaal gelezen fappie echt erg hoe

Die mensen met de consument omgaan is echt belachelijk

 

Ik kan de klep mee laten spuiten voor 250

Ga eerst bij de de dealer na vraag doen wat hun er mee kunnen

Vind 250 best veel geld

Mijn 2009 klep (ivm greep camera en kentekenplaatverlichting) had ik 2e hands voor 180 euro.

De dealer heeft het toen na veel Negatief Mediageweld van mijn kant de klep laten spuiten.

Maar PON la Aroganti heeft helemaal niets gedaan, Tsja dan behalve de telefoon er op te mieteren.

Daarom is het nu alles of niets hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er naar uit dat ik deze week niet kan en mag auto rijden

Zal straks is een telefoontje wagen naar de dealer kijken wat hun dan zeggen en dan volgende week is langs gaan uiteraard zal ik die beste mensen informeren over dit forum wat er allemaal gebeurd is

 

Mijn Passat is van dec 2007 dus nog geen 12 jaar oud ???? We zullen zien ????

Nog even positief blijven toch ????

Ga zowieso naar Hengelo want in Oldenzaal zijn ze helemaal niet zo klant vriendelijk toen ik vorig jaar daar langs kwam met Mn 3bg namen ze nog niet de moeite om even te komen kijken en werd ik afgepoeierd met die auto heeft al een half miljoen gelopen wat wil je daar nog aan doen ????

 

Koekenbakkers ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden