mn vader is op zoek naar een nieuwe passat (of Tiguan/Golf Sportsvan misschien) maar ik ben zeer bezorgd om de kwaliteit. Ik weet ondertussen van monteurs en tuning-bedrijven dat er nog steeds problemen zijn met de kwaliteit van dsg-bak en t(f)si-motoren, graag leg ik mn oor ook nog ns een keer te luister bij jullie.
Het zou zeker een benzine worden en een dsg-bak had de voorkeur maar na te horen dat deze na 30.000km kapot gaan, lijkt me dit niet zo'n goed idee. Mn vader zal nooit naar een tuner gaan en wenst ook de garantie te behouden.
Wat denken jullie? ZIjn er nog zaken die hij moet weten? Hij zou het liefst opteren voor de 1.5 tfsi motor (hiervan lees ik nog geen problemen), pas beschikbaar in de Passat vanaf de zomer 2018 (facelift) maar al wel in de Golf Sportsvan bvb.
Vraag
conso79
Dag collega's,
mn vader is op zoek naar een nieuwe passat (of Tiguan/Golf Sportsvan misschien) maar ik ben zeer bezorgd om de kwaliteit. Ik weet ondertussen van monteurs en tuning-bedrijven dat er nog steeds problemen zijn met de kwaliteit van dsg-bak en t(f)si-motoren, graag leg ik mn oor ook nog ns een keer te luister bij jullie.
Het zou zeker een benzine worden en een dsg-bak had de voorkeur maar na te horen dat deze na 30.000km kapot gaan, lijkt me dit niet zo'n goed idee. Mn vader zal nooit naar een tuner gaan en wenst ook de garantie te behouden.
Wat denken jullie? ZIjn er nog zaken die hij moet weten? Hij zou het liefst opteren voor de 1.5 tfsi motor (hiervan lees ik nog geen problemen), pas beschikbaar in de Passat vanaf de zomer 2018 (facelift) maar al wel in de Golf Sportsvan bvb.
Bedankt voor jullie advies en bemerkingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites
17 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten