Ga naar inhoud
  • 0

Derde remlicht blijft (zwak) branden


retteket@

Vraag

Hoi, sinds een week of twee blijft het derde remlicht van onze Passat b7 uit 2013 zwak branden als de auto staat geparkeerd. Ik heb even gekeken in de kofferbakdeksel maar alles is keurig droog. Ik heb het remlicht zelf ook binnen op de verwarming laten drogen maar geen resultaat. Is iemand hiermee bekend of heeft iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi, sinds een week of twee blijft het derde remlicht van onze Passat b7 uit 2013 zwak branden als de auto staat geparkeerd. Ik heb even gekeken in de kofferbakdeksel maar alles is keurig droog. Ik heb het remlicht zelf ook binnen op de verwarming laten drogen maar geen resultaat. Is iemand hiermee bekend of heeft iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken? Alvast bedankt!

Sedan of variant?? Waarschijnlijk massa probleem ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dag, excuses dat ik me niet voorgesteld heb. Ben al jaren lid maar nog nooit wat gepost. Altijd in bezit geweest van b6 2.0fsi en sinds half jaar b7 1.6tdi. Ik verwacht ook massa probleem. Achterlichten zijn droog. Ivm druk werk-/gezinsleven nu even geen andere optie dan auto een dezer dagen naar vw dealer te sturen..

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dag, excuses dat ik me niet voorgesteld heb. Ben al jaren lid maar nog nooit wat gepost. Altijd in bezit geweest van b6 2.0fsi en sinds half jaar b7 1.6tdi. Ik verwacht ook massa probleem. Achterlichten zijn droog. Ivm druk werk-/gezinsleven nu even geen andere optie dan auto een dezer dagen naar vw dealer te sturen..

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Beter ff een forumlid raadplegen ???? tenzij je niks om geld geeft????
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wij hebben er laast ook een gehad op het werk met de zelfde klacht. Was ook het zelfde probleem.

Hier was de lijding van de ruiten sproeier gebroken en deze had ze stekker aan getast waar door die een massa probleem had en ook bleef branden na vervaning kabelboom was dit over maar je zou ook in plaats van vv kunnen reparen.

Maar hou het even in de gaten wat die gaat doen.

Mvg stephen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden