VW Marco Geplaatst 12 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 12 december, 2017 Ik heb mijn Passat alweer een week dus de hoogste tijd voor de eerste mods In de dimlichten werden 6000K xenonlampen geplaatst en in de stadslichten, mistlampen en in de DRL LED lampen. Er waren wel allerlei weerstanden en CanBus bypass kabels voor nodig, maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf. 4
wulfke Geplaatst 12 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 12 december, 2017 Toch nog altijd jammer dat ze bij de B7 terug overgeschakeld zijn naar reflector lampen bij halogeen ipv bij de B6 had elke B6 lens lampen en was aftermarket xenon in die units echt prima en een mooie look. Dat mis ik nu wel bij de B7. 2
Fopperr Geplaatst 12 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 12 december, 2017 Eens @@wulfke hoewel ik het bij de b7 niet vind misstaan. @@roelh kijk eens, Marco heeft de mod binnen een week waar jij al bijna 2 jaar over doet???????? 1
roelh Geplaatst 13 december, 2017 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2017 Jaa dat ging sneller inderdaad! @@VW Marco, waarom xenos en geen led? VW Passat b7 1.6 TWE Edition Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk 2
VW Marco Geplaatst 14 december, 2017 Auteur Rapporteer Geplaatst 14 december, 2017 Jaa dat ging sneller inderdaad! @@VW Marco, waarom xenos en geen led? Geen specifieke reden voor, waarschijnlijk omdat ik altijd xenon heb gedaan tot nu toe en daar tevreden over ben. In de mistlampen zitten nu overigens CreeLED's. Stuk meer licht dan normale LED's.
Aanbevolen berichten