Ga naar inhoud
  • 0

A B S


kartellie

Vraag

passat variant 2 liter 2001

 

a b s lampje gaat branden af en toe en soms lange tijden niet nadat ik op de rem heb getrapt contact aan en uit gaat lampje uit

 

laatste keer a n w b erbij gehaald die heeft alles gemeten alle waardes waren goed voor ik hem eventueel naar een garage breng vraag ik jullie advies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

passat variant 2 liter 2001

 

a b s lampje gaat branden af en toe en soms lange tijden niet nadat ik op de rem heb getrapt contact aan en uit gaat lampje uit

 

laatste keer a n w b erbij gehaald die heeft alles gemeten alle waardes waren goed voor ik hem eventueel naar een garage breng vraag ik jullie advies

@@kartellie

Is hoogst waarschijnlijk je remlicht schakelaar. Zit boven je rempedaal.

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@kartellie

Is hoogst waarschijnlijk je remlicht schakelaar. Zit boven je rempedaal.

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

remlicht schakelaar? gaat daarom het a b s lampje branden op het  dashboard ???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

remlicht schakelaar? gaat daarom het a b s lampje branden op het  dashboard ???????

Ik heb led achterlichten in mijn 3BG. Ook het ABS lampje wat aangaat. En later nog gloei spiraal lampje. Gelukkig na plaatsen weerstand opgelost.

Maar ja als er geen goede meting is naar schakelaar of lampen gaat het ABS lampje aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb led achterlichten in mijn 3BG. Ook het ABS lampje wat aangaat. En later nog gloei spiraal lampje. Gelukkig na plaatsen weerstand opgelost.

Maar ja als er geen goede meting is naar schakelaar of lampen gaat het ABS lampje aan

wat betreft die remschakelaar remlichten lichten gewoon op,?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

geachte leden met mijn vraag betreffende de A B S problemen heb ik alleen als optie gekregen remschakelaar? 

 

is het eventueel simpel het a b s lampje te verwijderen ? ?

 

als ik naar een garage moet om te checken kost het weer bakken geld 

 

iemand tips oplossingen

 

bij voorbaat dank

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lampje verwijderen zou ik niet doen. Trouwens denk niet eens dat het kan omdat er leds gesoldeerd zijn.

Doet je ABS het wel? Als je een noodstop maakt komt ie dan wel in. Voor hetzelfde geld is je ABS pomp kapot.

Misschien door een forum lid met vagcom uit laten lezen.

@@Rachid17 zit ook rond A'dam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lampje verwijderen zou ik niet doen. Trouwens denk niet eens dat het kan omdat er leds gesoldeerd zijn.

Doet je ABS het wel? Als je een noodstop maakt komt ie dan wel in. Voor hetzelfde geld is je ABS pomp kapot.

Misschien door een forum lid met vagcom uit laten lezen.

@@Rachid17 zit ook rond A'dam.

dank voor snelle reactie a b s werkt wel recent uitgelezen na dat lampje oplichten door a n w b 

 

weet jij iemand die dat kan uitlezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou Kartellie was vanochtend aan de deur,even laptop erbij gepakt en dacht zo klaar te zijn.

 

Wil de vcds niet opstarten bij hem ,dacht eerst dat het aan zijn auto lag....ik maar de mijne en ja hoor hij start niet op grrrrr.

 

Naar binnen toe en de vcds eruit gegooid en weer opnieuw instaleren en dacht dat ik daarmee klaar was,en ja hoor weer niet opstarten.

 

Zei kartellie nog tegen mij, he jij ook bitdefender op je pc....toen ging bij mij een belletje rinkelen en ik gelijk antivirus eruit gegooid en proberen of vcds opstarten en daar was het.

 

Nou we zijn 2 storingen tegen gekomen, 1 was van de ECU die niet goed gecodeerd is en de andere was de ABS ....nou alles gereset en ABS was weg alleen de ECU bleef staan.

 

Ik zal zo de code hier plaatsen,mischien dat iemand het kan coderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden