Ga naar inhoud
  • 0

ruitewissers


Hendrik38

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik bestel ze bij Mister-Auto.

 

Ik heb al diverse merken geprobeerd waaronder Bosch, Valeo, Bolk, maar allemaal binnen 3-4 maanden aan vervanging toe.

Ik heb nu nog een paar Champion liggen die ik ga proberen als de Bolk versleten is.

 

Het is vreemd dat de wissers op een Passat, ik heb een B6 zo snel verslijten, op mijn Golf deed ik er jaren mee?

En om nou te zeggen dat ik ze veel gebruik.

aangepast door R-line
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik bestel ze bij Mister-Auto.

 

Ik heb al diverse merken geprobeerd waaronder Bosch, Valeo, Bolk, maar allemaal binnen 3-4 maanden aan vervanging toe.

Ik heb nu nog een paar Champion liggen die ik ga proberen als de Bolk versleten is.

 

Het is vreemd dat de wissers op een Passat, ik heb een B6 zo snel verslijten, op mijn Golf deed ik er jaren mee?

En om nou te zeggen dat ik ze veel gebruik.

Geen last van , ik heb nu bijna anderhalf jaar Valeo erop en werken nog steeds goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik bestel ze bij Mister-Auto.

 

Ik heb al diverse merken geprobeerd waaronder Bosch, Valeo, Bolk, maar allemaal binnen 3-4 maanden aan vervanging toe.

Ik heb nu nog een paar Champion liggen die ik ga proberen als de Bolk versleten is.

 

Het is vreemd dat de wissers op een Passat, ik heb een B6 zo snel verslijten, op mijn Golf deed ik er jaren mee?

En om nou te zeggen dat ik ze veel gebruik.

Zou haast denken dat je voorruit te stroef is door o.a. boom hars o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou haast denken dat je voorruit te stroef is door o.a. boom hars o.i.d.

Nee mijn ruiten zijn normaal schoon, maar zou de wasstraat hier invloed op kunnen hebben, vroeger kreeg je bij de wasstraat wel eens van die doekjes om de waxlaag van je voorruit te halen, tegenwoordig volgens mij niet meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee mijn ruiten zijn normaal schoon, maar zou de wasstraat hier invloed op kunnen hebben, vroeger kreeg je bij de wasstraat wel eens van die doekjes om de waxlaag van je voorruit te halen, tegenwoordig volgens mij niet meer?

Doekjes kan je ook kopen hoor???? ik regelmatig door de wasstraat en ik ervaar geen stroefheid wat de wissers aangaat dan. Wat ik wel vreemd vindt is dat ze een plastic hoes om mijn achteruitwisser doen ? Wat is het nut daarvan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat je die doekjes kunt kopen weet ik, maar ik had het idee dat er nu misschien andere wax soorten gebruikt worden waarbij het afpoetsen met een doekje niet meer nodig is.

Dat plasticzakje is om te voorkomen dat de slierten van de borstels achter je wisser blijven hangen en hem dan kapot trekken, ik heb het overigens nog nooit meegemaakt, wel dat ze in mijn trekhaak vasthappen.

Met de handwassen, dat heb ik in de 7 jaar dat ik mijn auto heb al 1x gedaan, de rest in de wasstraat, veel makkelijker :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden