Ga naar inhoud

Rns 315 golf 5 gti


Passat Rdi

Aanbevolen berichten

Mensen even een vraagje ook ik kom er even niet uit. Ik heb zojuist bij een maatje een rns 315 gemonteerd alles werkt op de rns nu Bluetooth dynaudio Etc Ik heb de rns in mijn auto moeten coderen omdat ik niet in adres 37 kon komen in zijn auto. Waarschijnlijk moet zijn Gateway vervangen worden om er wel in te komen en om drain tegen te gaan. Het enige wat ik nu niet voor elkaar krijg Is zijn stuurbediening volume en zender door drukke werkt nu niet en vind ook niks waar ik dit kan coderen hij heeft een 8 knops stuur en een Full fis (rood) teller voorheen met de cloon die er in zat werkte het wel. Iemand enige idee aangezien het veel op de passat lijkt kwa modules.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen even een vraagje ook ik kom er even niet uit. Ik heb zojuist bij een maatje een rns 315 gemonteerd alles werkt op de rns nu Bluetooth dynaudio Etc Ik heb de rns in mijn auto moeten coderen omdat ik niet in adres 37 kon komen in zijn auto. Waarschijnlijk moet zijn Gateway vervangen worden om er wel in te komen en om drain tegen te gaan. Het enige wat ik nu niet voor elkaar krijg Is zijn stuurbediening volume en zender door drukke werkt nu niet en vind ook niks waar ik dit kan coderen hij heeft een 8 knops stuur en een Full fis (rood) teller voorheen met de cloon die er in zat werkte het wel. Iemand enige idee aangezien het veel op de passat lijkt kwa modules.

Gezien je niet in adres 37 komt, communiceert de radio niet met de rest.

Daarom werkt de stuurwielbediening niet.

 

De aftermarket radio werkt met een compatible CAN protocol waardoor die wel werkt met stuurwielbediening.

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40700-Weekend-meet-Lubbertserf-t-Harde-8-9-en-10-sept-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien je niet in adres 37 komt, communiceert de radio niet met de rest.

Daarom werkt de stuurwielbediening niet.

 

De aftermarket radio werkt met een compatible CAN protocol waardoor die wel werkt met stuurwielbediening.

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40700-Weekend-meet-Lubbertserf-t-Harde-8-9-en-10-sept-2017

Dus eerst de Gateway vervangen en dan fingers crossed dat het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal er geen verborgen bit zijn in de 315 om te switchen tussen bap en ddp.

Misschien wel ja Rob, t blijft VW. Maar ik ben deze nog niet tegen gekomen.

Maar als je in de auto niet in adres 37 kunt komen, is dat eerst iets wat ik zou proberen op te lossen.

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40700-Weekend-meet-Lubbertserf-t-Harde-8-9-en-10-sept-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet één deze dagen de Gateway binnen hebben dan kan ik waarschijnlijk wel in z'n radio komen maar dat de mfl knoppen gaan werken heb ik al opgeven als ik al de topics lees op het vw forum. Of iemand moet nog een fantastisch idee hebben ????

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronald Fappie had bij mij alle knoppen werkend gekregen toen bij de inbouw van de RNS510

ik heb een 8-knops met full fis rood teller.

 

Gateway versie E

Dat klopt foued met een 510 Had ik dat ook dat werkt maar een 315 heeft een ander protocol helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden