Ga naar inhoud
  • 0

Led achterlichten B7


Thijn

Vraag

Goede smorgens op deze mooie ochtend.

 

 

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, maar ik ben een beetje aan het kijken voor (oem) led achterlichten voor mijn B7.

 

Nu vroeg ik mij af in welke uitvoeringen deze te verkrijgen zijn, of miss is hierin maar 1 type??

Ik zag wel op internet dat er ook imitaties zijn, en deze zijn wel helder en smoke. maar de oem versies?

 

 

Ik heb nml wel een setje gezien maar kreeg de indruk dat de ene "helder" was, en de andere "smoke". Maar het kan ook optisch zijn....

 

En zijn er eventueel artikelnummers bekend?

:angel:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Zoiets?

 

Voor Europese versie VW Passat B7L Magotan LED achterlichten Achterlicht 2011-2014 jaar Rode kleur TC

http://s.aliexpress.com/mEF7VnuI?fromSns=Kopiëren naar klembord

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 

Ik heb reeds originele B7 LED achterlichten in mijn bezit. Maar lees op verschillende websites dat je ze niet zomaar (plug & play) aan kunt sluiten op een Passat met normale verlichting, maar dat ze geprogrammeerd dienen te worden ( byte 18 ). Dus ik vroeg mij af of het al iemand gelukt is om dit te doen? Ik wil ze namelijk dit weekend gaan aansluiten... :)

 

Gr.

aangepast door mrfaya
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat zijn overigens de risico's als je de LED achterlichten nu al zou aansluiten?

Werken ze dan gewoon compleet niet, of half, of krijg je alleen maar een foutmelding?

 

Heb overigens net ook deze gevonden: https://www.kufatec.de/shop/en/diagnostic-tools/kufatec-diagnostic-coding-dongle/volkswagen-audi/diagnostic-interface-led-rear-lights-vw-passat-b7-variant?info=3966 

 

Maargoed, da's weer €100 :P

 

Gr.

aangepast door mrfaya
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Verlichting die verkeerd of niet werkt, dimwaarden niet goed, foumeldingen. Maargoed altijd goed om even te testen weet je meteen wat er aangepast moet worden.

En je boordcomputer moet het natuurlijk wel led ondersteunen anders kun je geen dimwaarden aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb inderdaad de boordcomputer moeten vervangen, die was bij mij overleden door after market Xenon te plaatsen.

Nu een uitgebreidere Boordnet erin gezet, deze kwam uit een auto die al Led achterlichten had.

 

Bij mij was het dus Plug en Play.

 

Maar inderdaad net wat @@Roy_01 zegt, je Boordnet moet het ondersteunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden