Tikra Geplaatst 4 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2017 (aangepast) wie heeft een goed adres voor het stralen of chemisch ontlakken en coaten van ALU velgen? 4 april, 2017 aangepast door Tikra Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
PassatCBAC Geplaatst 4 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2017 wie heeft een goed adres voor het stralen en coaten van als velgen?Wheelfix Apeldoorn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marcel. Geplaatst 4 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2017 Wheelcare Velgenservice Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 4 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2017 Wheelcare Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 4 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2017 Renoblast Mijdrecht TH poedercoaten Arnhem Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rachid17 Geplaatst 4 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 4 april, 2017 Amsterdam sloten: Velgenexpert.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 5 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 5 april, 2017 Ik ben voor richten onlangs bij TH poedercoaten in Arnhem geweest. Stralen/poedercoaten ook wielen en dat doen ze erg goed. Zoek ze maar even op facebook op. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Electric Geplaatst 9 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 9 april, 2017 Renoblast Mijdrecht TH poedercoaten Arnhem Renoblast is goed en niet te duur. Ik heb mijn velgen daar ook laten doen, zeer tevreden mee! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tikra Geplaatst 3 september, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 3 september, 2017 (aangepast) Bedankt voor alle tips .... Het eerste setje van de Golf Cabrio hebben wij door de "Velgendoctor" laten doen. Moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. Voor het tweede set ga ik iemand anders zoeken als alternatief en om te kunnen vergelijken (kost alleen zoveel geld ) Heb nog een set BBS772 die gecoat en herstelmoeten worden maar ook nog oude 205er "Lochkreis" Volkswagen velgen en ook nog een setje oude altvelgen van een Peugeot 304 Cabriolet. 3 september, 2017 aangepast door Tikra Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rachid17 Geplaatst 3 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 3 september, 2017 Bedankt voor alle tips .... Het eerste setje van de Golf Cabrio hebben wij door de "Velgendoctor" laten doen. Moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. Voor het tweede set ga ik iemand anders zoeken als alternatief en om te kunnen vergelijken (kost alleen zoveel geld ) Heb nog een set BBS772 die gecoat en herstelmoeten worden maar ook nog oude 205er "Lochkreis" Volkswagen velgen en ook nog een setje oude altvelgen van een Peugeot 304 Cabriolet. Probeer velgenexpert in Amsterdam eens,je kan ook zijn werk via internet bekijken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten