Ga naar inhoud
  • 0

b7 LED achteruit licht enkel of dubbel?


Fırro

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is raar want ik heb onlangs bij een B7 met standaard led achterlichten en xenon koplampen de voetverlichting, instapverlichting en achteruitrijcamera ingebouwd en deze had wel 2 achteruitrijlichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij de niet-LED uitvoering zijn er twee (2012, Comfortline uit België).
Helaas kon ik geen bewijs plaatsen, want ik kreeg ik een melding "Je hebt geen toestemming om die afbeelindsextensie te gebruiken op deze community."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Programmeren met VCDS zal niet makkelijk zijn, misschien iemand met VCP die het kan. Ook moet je dan zeker weten dat er op zowel pin 28 van stekker T52a als op pin 28 van stekker T52c bedrading toe komt. Anders moet je alsnog deze ontbrekende bedrading leggen tot aan het BCM en dan pas iemand vinden die het voor je kan activeren. Hierbij zit de moeilijkheid dat dit in Byte 18 moet gebeuren.. en hierin weet je niet wat je aan het doen bent als je het probleem rond Byte 18 kent.

 

Wat je wel kan doen is misschien een andere optie en dat is dan een extra draad trekken van linkse buitenste licht naar het rechts buitenste licht en links aftakken van het RFL signaal en dat aansluiten op rechts op het RFL lampvoet. (dus gewoon rechts parallel aansluiten over de bestaande RFL)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik was er toch wel een paar uur of 7 mee bezig om alles ingebouwd te krijgen (dus zowel instapverlichting, voetverlichting incl ambiente verlichting wit/rood omschakeling en de achteruitrijcamera)

en dan alles nog programmeren. Instapverlichting is het makkelijkste van de 3.

 

Aansluiten op het BCM is gewoon maar de stekker uit elkaar schuiven, pin erin en stekker terug samenschuiven, inpluggen en programmeren, klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden