Ga naar inhoud
  • 0

Spiegelglas plakken icm spiegelverwarming

Vraag

Geplaatst

Het spiegelglas van mijn buitenspiegel is losgekomen. Gelukkig kon mijn partner hem nog net al rijdend pakken, dus het spiegelglas heb ik nog.

Is deze te plakken? En welke lijm kan ik het beste gebruiken? Het gaat om een buitenspiegel met spiegelverwarming van een 3C

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Heb ik ook ooit last van gehad trillende spiegels bleek inderdaad dat het glas los zat heb ik met wat montagekit vast gezet... wel effe opletten dat je zuur vrije kit gebruikt die de spiegel niet aantast.. spiegel verwarming werkte hierna ook nog gewoon prima...

• 0
Geplaatst

Ik heb wat lijm gescoord. Ik heb ook even naar de spiegel zelf gekeken, maar daar zit een zwarte laag op. Een soort folie of opgedroogde lijm. Weet niet goed wat het is. Moet ik dit allemaal verwijderen of kan ik de lijm er gewoon over heen bonjouren?

post-24177-0-05673200-1487260952_thumb.jpg

post-24177-0-50978300-1487260963_thumb.jpg

• 0
Geplaatst

Zag op youtube dat je het achterplaatje heel makkelijk uit de buitenspiegel kan trekken. Dit heb ik gedaan wat het wel wat makkelijker maakt. Spiegelglas en achterplaatje schoongemaakt, ontvet en met de pattex lijm ingesmeerd. Toen met een paar lijmklemmen vastgezet. Morgen maar weer in de buitenspiegel klikken en hopen dat  het blijft zitten :)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden