Ga naar inhoud
  • 0

Achter remklauwen vervangen of reviseren


Diver

Vraag

Bij de APK is vast gesteld dat mijn remklauwen achter zwaar gingen, en dat het beter was dat ze vervangen werden.( Nee mannen dit was niet de dealer maar een maat van me )  Het vervangen werd aan bevolen boven het reviseren om dat hij daar minder goede ervaring mee had. Wat is jullie mening en wat wordt er precies gedaan / vervangen met reviseren. De APK was geen afkeur maar de remklauw was wel een aandacht`s  punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb best goede ervaringen met revisie.... ikbheb dat vroeger bij mijn peugeot 306 S16 gedaan... eerst voren toen achter. Ging ook zo zwaar.

Heb nieuwe rubbers gekocht en de cilinders met waterproof 2000 en wd40 licht opgeschuurd ontroest en de binnenkant klauw....

geleide pinnen schoon gemaakt en alles weer netjes ingevet.

nooit geen last meer gehad van vastzittende klauwen.

 

Nieuwe klauwen kopen is het zelfde als dat je een nieuwe dynamo koopt ipv een gereviseerde. Mijn opinie is, heeft naar mijn weten heen meerwaarde. Maar dat is mijn mening.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had op mijn zuiger corrosie puntjes in de chroomlaag. Dat was voor mij genoeg reden niet meer aan een revisie te beginnen. Als dat niet het geval is zou ik reviseren overwegen. Probleem is dat je dat pas ziet als je hem los haalt en je het werk niet af kunt maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden