C.aue Geplaatst 9 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 9 januari, 2017 Heey. Welke n75 heb ik nodig weet iemand dat toevallig 028 906 283 F 058 906 283 F En als ik online ga zoeker erna kom ik er veel tegen met een c ipv een f is er nog een verschil. Vw passat 1.8t 98 aeb Mvg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hcaluwe Geplaatst 9 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 9 januari, 2017 F versie zal wel nieuwer zijn? Maar hoe weet je dat je N75 /magneetventiel stuk is? Gaat ie in noodloop? Heb je hem uit laten lezen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 chris033 Geplaatst 9 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 9 januari, 2017 ik heb op mijn aeb een j versie. gewoon op kenteken bij de dealer besteld Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 C.aue Geplaatst 10 januari, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 januari, 2017 Nou de f is de standaard versie. En de j is een race variant ervan. En nee wou hem uitlezen maar krijg de programma niet goed op de laptop. Maar zoals ik alle forums en heel internet aflees heb ik somigge stukken die precies het zelfde hebben als ik heb dus vandaar dat ik van de n75 uitga. En vervange kan nooit kwaad als die het probleem nog houd gaan we gewoon verder kijken. Maar dingen zijn nogal lastig te vinde op het internet. Dus ik ga hem gewoon doorkoppelen rechtstreek en dan even kijken of ik me turbo druk terug heb zojah dan ga ik er wel bijna zeker ervanuit dat t de n75 is en dan ga ik wel even verder zoeken. Naar de dealer gaan is voor mij niet echt een optie als k thuis kom van t werk zijn ze al dicht. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 C.aue Geplaatst 10 januari, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 januari, 2017 ik heb op mijn aeb een j versie. gewoon op kenteken bij de dealer besteld Weet je toevalig welke code jij heb begint die met 058 wat ik vermoet of met 028? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 C.aue Geplaatst 10 januari, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 januari, 2017 Heb de kabels van de n75 door gekoppelt op mijn meter zie ik nogsteeds geen verschil voor me gevoel trekt die wel iets beter. De vorige eigenaar heeft de boost meter erop gezet ik vermoet nu eigenlijk ook dat die verkeerd zit. Normaal zit die toch voor de wastegate op de slang ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 10 januari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 10 januari, 2017 boostmeter kun je het beste bij je inlaatspruitstuk aftappen. 06A 906 283E moet je hebben als N75 de 028 is van een TDI en de 058 is een oud nummer 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 C.aue Geplaatst 11 januari, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 januari, 2017 boostmeter kun je het beste bij je inlaatspruitstuk aftappen. 06A 906 283E moet je hebben als N75 de 028 is van een TDI en de 058 is een oud nummer Vandaar dat ik ze niet kon vinden dus. Dankje. Had hem even doorgekoppelt maar nog t probleem boost van 0.3 maar had wel scheurtje ontdekt dus ga even die dingt maken tijdelijk en dan teste als dat het is gelijk nieuwe slang erop Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
C.aue
Heey.
Welke n75 heb ik nodig weet iemand dat toevallig
028 906 283 F
058 906 283 F
En als ik online ga zoeker erna kom ik er veel tegen met een c ipv een f is er nog een verschil.
Vw passat 1.8t 98 aeb
Mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten