Ga naar inhoud

C.aue

Members
  • Aantal items

    62
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over C.aue

  • Verjaardag 29-05-1992

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Dronten
  • Naam
    Callido

C.aue's Achievements

4

Community reputatie

  1. Ik vond beetje appart maar alles wat tegen kom daar zeggen ze dat je maar paar slangetjes nodig heb en de rest alleen ma veiligheid en miliue is haha
  2. Iemand hier ervaring mee? Voor een passat 20v 1.8t 98 Kan geen foto plaatsen dus vandaar de link weet niet of dat mag http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification
  3. C.aue

    N75 welke

    Vandaar dat ik ze niet kon vinden dus. Dankje. Had hem even doorgekoppelt maar nog t probleem boost van 0.3 maar had wel scheurtje ontdekt dus ga even die dingt maken tijdelijk en dan teste als dat het is gelijk nieuwe slang erop
  4. C.aue

    N75 welke

    Heb de kabels van de n75 door gekoppelt op mijn meter zie ik nogsteeds geen verschil voor me gevoel trekt die wel iets beter. De vorige eigenaar heeft de boost meter erop gezet ik vermoet nu eigenlijk ook dat die verkeerd zit. Normaal zit die toch voor de wastegate op de slang ?
  5. C.aue

    N75 welke

    Weet je toevalig welke code jij heb begint die met 058 wat ik vermoet of met 028?
  6. C.aue

    N75 welke

    Nou de f is de standaard versie. En de j is een race variant ervan. En nee wou hem uitlezen maar krijg de programma niet goed op de laptop. Maar zoals ik alle forums en heel internet aflees heb ik somigge stukken die precies het zelfde hebben als ik heb dus vandaar dat ik van de n75 uitga. En vervange kan nooit kwaad als die het probleem nog houd gaan we gewoon verder kijken. Maar dingen zijn nogal lastig te vinde op het internet. Dus ik ga hem gewoon doorkoppelen rechtstreek en dan even kijken of ik me turbo druk terug heb zojah dan ga ik er wel bijna zeker ervanuit dat t de n75 is en dan ga ik wel even verder zoeken. Naar de dealer gaan is voor mij niet echt een optie als k thuis kom van t werk zijn ze al dicht.
  7. C.aue

    N75 welke

    Heey. Welke n75 heb ik nodig weet iemand dat toevallig 028 906 283 F 058 906 283 F En als ik online ga zoeker erna kom ik er veel tegen met een c ipv een f is er nog een verschil. Vw passat 1.8t 98 aeb Mvg
  8. C.aue

    Turbo doet raar

    Joa zal die wel even bekijken. Eerst evenntijd vrij maken haha En er waren ook verschillende n75 toch? Een j type een c type en ... zoiets staat me bij wat ik ergens anders gelezen had toe die tijd
  9. C.aue

    Turbo doet raar

    Vdub heeft gelijk. Sorry had al eerder een topic gemaakt. Oke dus n75 vervange zou het over moeten zijn? Heb nu trouwens soms doet die het wel als dan auto aan uit doe dan doet die het niet doe hem weer aan uit doet die het wel. Dus de turbo werkt wel alleen soms moet de auto even uit en aan dus grootste kans dat het de n75 is?
  10. C.aue

    Turbo doet raar

    Beste. Ik heb een probleempje en hoop dat jullie me weer even kunnen helpen. Gister rijd k naar huis normaal turbo druk van 0.5 a0.6 toen ineens had ik rond de 0.9 Rijd k vanochtend naar t werk turbo druk weg en dus ook vermogen weg merkbaar. Rijd k toenet weer naar huis weer turbo druk van 0.6 in zijn 2 en in zijn 3 en 4 tegen de 0.9 aan en vermoge was weer terug. Maar k rijd al vanaf dat ik hem heb op 0.5 a0.6 iemand een suggestie Bvd
  11. C.aue

    Busa probs

  12. Uuhm zal even kijken heb wel foto van dur in me gallery staan zal even kijken of ik een filmpje heb
  13. Dat was het vrouwtje haha Neey dit is niet best 16mei zou k gaan toeren met een groep regio uthrecht dat gaat hem niet meer worden ben ik bang
  14. Suzuki hayabusa heb heel kort filmpje op me profiel in gallerie weten te zetten lekke koppakking waarschijnlijk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden