Ga naar inhoud

Mijn ride vandaag verlaagd 8P


NLZ20VT

Aanbevolen berichten

Heej mensen,

 

Vandaag bezig geweest met mijn auto te verlagen, het viel me alles mee.

Geen vast gerotte bouten of wat dan ook.

 

Er zitten nu gele koni's onder en APEX verlagingsveren wat ervoor zorgt dat de auto 35 mm omlaag is gegaan.

De wegligging is super ! Het geheel is lekker strak, maar nog zeer comfortabel, ik kan deze kombi zeer aan raden.

 

Een paar pica's om het resultaat te laten zien :

post-3693-1423822306,6032_thumb.jpg

post-3693-1423822306,697_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan inderdaat altijd lager, maar dan krijg je hetzelfde probleem als ik bij mijn vorige auto had.

Alle hobbels in de weg moet je schuin overheen rijden en elke keer hopen dat je niet de onderkant van je auto raakt, of zoals Antonio al aangeeft dat je de andere kant van de hobbel niet eens haald maar blijft schommelen.

Parkeer garages zijn dan zeker ook een taboe wand die kom je niet meer in, met 4 man in de auto kan je ook wel vergeten 2 man is max.

Nu was mijn auto wel extreem naar beneden gegaan de voor spoiler had nog maar 2cm tussen onderkant spoiler en de weg.

Voor het mooie zou ik mijn auto ook nog wel iets meer naar beneden willen, maar op de een of andere manier wordt je ouder en ga je toch ook een hoop geven om comfort.

Het mooie is een goede balans tussen verlaging comfort en toch ook nog met 4 man en op vakantie kunnen zonder problemen.

En dat ( vind ik ) heb ik zeker berijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn passat ligt 80 mm rondom lager

dmv een kw var 1 schroefkit

hier staan hopen verkeersheuvels en dergelijke dingen

deze kan ik recht op en af rijden

en heb het nog nergens voorgehad dat ik bleef schommelen

en geloof me er zitten een paar serieuse exemplaren tussen

maar het is en blijft jou wagen

en als jij er tevreden mee bent

wie ben ik dan om dit te betwisten

nog veel rijgenot ermee

grtz :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden