Ga naar inhoud
  • 0

Deur probleem 3B


Marjanne

Vraag

Hallo,

 

Wellicht kunnen jullie mij helpen met mijn rare problemen.

Ik heb het probleem dat de bijrijders deur van mijn Passat niet meer open wil, van de 1 op de andere dag zat de deur gewoon muurvast.

We hebben van alles geprobeerd, het deurpaneel ligt er inmiddels af maar zelfs van binnenuit wil de deur niet open.

De elektrische ramen willen ook niet meer naar beneden of naar boven, de binnenverlichting werkt niet meer, tankklepje wil niet meer open via de knop en de cv werkt ook niet meer. 

We hebben uiteraard alle zekeringen gecontroleerd en de comfortmodule bekeken maar daar ligt (naar mijn idee) het probleem niet.

De auto uitlezen wil helaas ook niet lukken, de auto geeft geen signaal....

Hopelijk hebben jullie nog wat tips voor ons.

 

Bij voorbaat dank!

 

Groeten,

Marjanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Eind vorig jaar hebben wij diverse reparaties gedaan aan de Passat, waaronder ook een andere motor erin geplaatst.

Wij hebben destijds de comfortmodule vervangen, we hebben nu een andere comfortmodule geprobeerd en daarmee was het probleem niet verholpen.

Of die comfortmodule moet ook niet goed zijn geweest?

Ik zal de info even doorgeven, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De deur zal toch altijd open moeten kunnen door aan het hendeltje in de deur te trekken? Dat staat dan toch los van de comfortmodule?

Het deurpaneel ligt eraf, dus wij kunnen bij het hendeltje. Als we daar aan trekken gebeurd er helemaal niets, ik zag een filmpje hier op het forum waarin dit precies werd voorgedaan.

Of zie ik nog iets verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als de auto op slot staat wordt de hendel aan de binnenkant van de deur ontkoppeld van het slot. Druk je twee keer op slot op de afstandsbediening dan blijft de auto op slot echter dan is de hendel aan de binnenkant weer aan het slot gekoppeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden