Ga naar inhoud
  • 0

Voetverlichting Passat B7


roelh

Vraag

Hallo,

 

Eigenlijk een simpele vraag aan jullie, zodat @@Fopperr en ik een setje kunnen gaan bestellen aus China.

Welke zouden jullie aanraden.

De 1e link. Als ik het plaatje van de verkoper zelf zie, is het licht erg zwak, terwijl bij de reacties de verlichting volgens mij wel fel lijkt en zelfs rood?

Daarnaast lijkt de bekabeling goed ingepakt tegen breukschade?

 

De 2e link. Het is led, goed fel, misschien te fel? Daarnaast de bekabeling zijn alleen draadjes zonder omhulsel (wat waarschijnlijk geen probleem zal leveren).

 

We zijn al een tijdje aan het dubben. Graag wat jullie ervan vinden/ervaring/meningen zijn. Dan kunnen we een setje bestellen en inbouwen wanneer het binnen is over een maandje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

je moet de plus pin in de plaats naast de grijze in schuiven (pin50)

pin 50 is voetverlichting

pin 51 is grijs - interieur en knop verlichting

pin 52 is massa

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij steken bij de witte donut met die zwarte 10mm moer in het midden.

Moer in het midden losdraaien, eraf halen, nieuw massa oog erbij over de draadstang schuiven en de 10mm moer terug aandraaien en klaar

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmmm.

 

Alles goed aangesloten denk ik, met vcds bij 09 2 bits aangevinkt, het werkt niet. Zie wel in mfa. Moeten alle lichtjes aangesloten zijn perse om te testen, nee toch?

Enige wat ik kan bedenken is dat pin 50 niet goed zit. Maar volgens mij is dat ook prima. Probleemn :(

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmmm.

 

Alles goed aangesloten denk ik, met vcds bij 09 2 bits aangevinkt, het werkt niet. Zie wel in mfa. Moeten alle lichtjes aangesloten zijn perse om te testen, nee toch?

Enige wat ik kan bedenken is dat pin 50 niet goed zit. Maar volgens mij is dat ook prima. Probleemn :(

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 

er moet minstens 1tje aangesloten zijn en er moet een lampje in zitten - en als het leds zijn moet uiteraard de polariteit goed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik gok dat ik hier een foutje heb gemaakt @@wulfke

Ik heb de pin niet naast die grijze geschoven, maar aan de andere kant helemaal. Dus de pin moet losgehaald worden denk ik dan en opnieuw ingestoken?

Is de steker er makkelijk uit te halen zonder een tool?

 

CECMPinouts_zpsb827cb4b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmmm, dat zal een lastige worden maar je kan eens proberen met 2 naaldjes. Aan de stekker pin zitten 2 lipjes die als weerhaakjes werken en die verhinderen dat de pin eruit kan. Het is dus de bedoeling dat je deze weerhaakjes indrukt en hierdoor de stekker pin ontgrendeld. Pin 50 zit dus naast de grijze op dezelfde lijn als bruin en grijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar moet je een stekker trekkertje voor hebben dan. Dit is een soort tooltje dat je erin kan schuiven en deze drukt beide weerhaakjes tegelijk in zodat de stekker pin vrij komt

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen ervaring met deze maar misschien zit er wel een winnaar tussen

11 stks Auto Plug Printplaat Kabelboom Terminal Extractie Pick Connector Crimp Pin Terug Naald Verwijder Tool Set

http://s.aliexpress.com/2ya6vYRj

(from AliExpress Android)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden