Ga naar inhoud

krakende remmen


fb1907

Aanbevolen berichten

Ik heb enkele dagen geleden mijn remschijven en remblokken laten vervangen. Nu zijn er grotere remschijven geplaatst dan de vorigen.

Dit moeten zogenaamde sportremmen met luchtgekoeld of zo.

 

Het remmen werk wel goed, alleen je hoort dan een soort gekras vanaf de linker voorwiel komen. Als je de rem intrapt hoor je het geluid, maar ook als je van het gas afgaat/intrapt. Tevens hoor je een soort fluitend geluid ( soms ook als je op een recht stuk rijdt). Het lijkt wel een beetje op een fluitend geluid van een snaar/riem, maar het komt echt vanaf de linkerzijde van de auto.

 

Het licht niet aan de veren, schokdempers en voor die tijd was er niets te horen. Ik ga weer terug, maar weet iemand wat het kan zijn zodat ik een beetje voorbereid ben. De rechterzijde is wel goed en hoor je geen vreemde geluiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk geen grotere schijven maar gewoon met gaten erin, ook wel sportschijven genoemd. denk dat je schijf dan tegen iets aanloopt.. als je immitatie blokken monteerd kunnen ze ook in de klauw tikken (niet bij alle immitatie), dat probleem heb k nu.

 

voorall bij een trillende ophanging is het hoorbaar of met remmen een geknoek rechts voor, heb het al 2x los gehad maar helaas..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden