Ga naar inhoud
  • 0

Tip: verkeersinfo in AID


NightBlueBE-R

Vraag

Ik lees met enige regelmaat ook op het duitse passat B8 forum mee. Gisteren stuitte ik zodoende op een leuke tip al is het wat vreemd.

De modeljaren MJ2105 en MJ2016 krijgen geen file informatie op de kaart geprojecteerd in het Active Info Display. MJ2017 heeft dit wel.

 

Volgens berichten op motortalk werkt dit wel als je de nieuwste kaartupdate voor Skoda download en op de Discover Pro installeert.

Meer info en meerdere meldingen dat dit werkt op: http://www.motor-talk.de/forum/update-navi-karten-passat-b8-t5692425.html?page=9 

 

Ik ben zelf de kaarten aan het downloaden en wil het wel eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ben zelf ook benieuwd. De download loopt maar duurt nog even.

Op het grote scherm heb ik wel netjes alle info. Het enige dat in het AID na deze update niet schijnt terug te komen zijn de groene strepen van 'weg vrij'. De oranje en rode komen er wel in en dat is mij al best wat waard. Wellicht komt het in de volgende update van VW ook wel want de Skoda kaarten zijn van Q1 2016 terwijl 'onze' laatste update van mei kaarten van Q3/2015 bevat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De update installeer je uitsluitend via een SD kaart volgens mij. De kaartupdate is 23 GB ofzo dus 'even' downloaden is er niet bij.

 

Ik heb nu de Skoda update erin zitten. Hij geeft nu een nieuwere versie aan (157 / 2017). Vanavond tijdens een ritje eens kijken of de files in de AID verschijnen.

aangepast door NightBlueBE-R
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De update installeer je uitsluitend via een SD kaart volgens mij. De kaartupdate is 23 GB ofzo dus 'even' downloaden is er niet bij.

 

Ik heb nu de Skoda update erin zitten. Hij geeft nu een nieuwere versie aan (157 / 2017). Vanavond tijdens een ritje eens kijken of de files in de AID verschijnen.

Huh, waarom zit die functie er dan op? en ik kan toch gewoon via wifi van thuis updaten?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog eveb een update: ik rij nu 3 dagen met de Skoda kaartupdate rond. Alles werkt perfect en de AID geeft nu ook de files in rood aan. Weer een stapje vooruit dus.

Goed nieuws! geeft hij ook groen en geel aan? ja zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op deze site zijn is de laatste nieuwe update November 2016 te downloaden voor de Discover Pro:

 

http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/nl_NL/-/EUR/View-Promo;pgid=LK1GAXJdhKlSR0dn7k7A4x_B0000n3GVFB8l;sid=V-jyOVnetZLwOQHxJuO2MVPUUHkD2l5Ppgv1qKg9?&cwt=application/ApplicationFrame_campaign_light&&Page=VW_Europe_Pro_MIB2&

 

Nu vroeg ik me af of MJ2015 met deze update ook die verkeersinfo krijgt op de kaart? Of zit dat enkel in die Skoda update? Wat wel raar is want de Skoda heeft toch niet eens zo een AID?

 

Gewoon om te weten welke ik moet afhalen om de laatste versie te hebben :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden