C.aue Geplaatst 11 augustus, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus, 2016 Beste. Ik heb een probleempje en hoop dat jullie me weer even kunnen helpen. Gister rijd k naar huis normaal turbo druk van 0.5 a0.6 toen ineens had ik rond de 0.9 Rijd k vanochtend naar t werk turbo druk weg en dus ook vermogen weg merkbaar. Rijd k toenet weer naar huis weer turbo druk van 0.6 in zijn 2 en in zijn 3 en 4 tegen de 0.9 aan en vermoge was weer terug. Maar k rijd al vanaf dat ik hem heb op 0.5 a0.6 iemand een suggestie Bvd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 11 augustus, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus, 2016 bij een wastegateturbo trekt na het starten de n75 de wastegateklep open, als er geen vacuum is dan blijft de klep dicht en dus (bijna) onbeperkt turbodruk, het kan dus zijn dat je N75 haperde Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 marijnensam Geplaatst 11 augustus, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus, 2016 Hallo wat voor motor zit er in? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 11 augustus, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 11 augustus, 2016 Hallo wat voor motor zit er in? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk gezien zn onderschrift (en de std drukken die hij vermeld) een 1.8T uit 98 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 C.aue Geplaatst 12 augustus, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 augustus, 2016 Vdub heeft gelijk. Sorry had al eerder een topic gemaakt. Oke dus n75 vervange zou het over moeten zijn? Heb nu trouwens soms doet die het wel als dan auto aan uit doe dan doet die het niet doe hem weer aan uit doet die het wel. Dus de turbo werkt wel alleen soms moet de auto even uit en aan dus grootste kans dat het de n75 is? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hcaluwe Geplaatst 12 augustus, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 12 augustus, 2016 N75 , nr is 058 906 283 C. Bij de dealer ff doorgeven. Succes. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 12 augustus, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 12 augustus, 2016 Vdub heeft gelijk. Sorry had al eerder een topic gemaakt. Oke dus n75 vervange zou het over moeten zijn? Heb nu trouwens soms doet die het wel als dan auto aan uit doe dan doet die het niet doe hem weer aan uit doet die het wel. Dus de turbo werkt wel alleen soms moet de auto even uit en aan dus grootste kans dat het de n75 is? Ik zou eerst eens kijken of er niet een foutmelding in je ecu staat. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 C.aue Geplaatst 15 augustus, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 augustus, 2016 Joa zal die wel even bekijken. Eerst evenntijd vrij maken haha En er waren ook verschillende n75 toch? Een j type een c type en ... zoiets staat me bij wat ik ergens anders gelezen had toe die tijd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
C.aue
Beste.
Ik heb een probleempje en hoop dat jullie me weer even kunnen helpen.
Gister rijd k naar huis normaal turbo druk van 0.5 a0.6 toen ineens had ik rond de 0.9
Rijd k vanochtend naar t werk turbo druk weg en dus ook vermogen weg merkbaar.
Rijd k toenet weer naar huis weer turbo druk van 0.6 in zijn 2 en in zijn 3 en 4 tegen de 0.9 aan en vermoge was weer terug.
Maar k rijd al vanaf dat ik hem heb op 0.5 a0.6 iemand een suggestie
Bvd
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten