Geachte leden: mijn passat 3 bg bouwjaar 2001 km stand 250.000,als die een paar dagen heeft stilgestaan,en ik start de motor,komt de motor niet op toeren,net of die een kabelbreuk heeft of bobine probleem,horterd dan,draai ik de sleutel terug loopt die meteen,loopt ook als een zonnetje hapert niet stotterd niet ,
auto is meerdere keren langere tijd bij 2 verschillende garage's geweest,bougies vervangen benzine filter reiniger aan de brandstof toe gevoegd,
auto is meerdere keren uitgelezen,!!!!!!!!!! enigste wat daar uitkomt is de katolisator ,maar bij de viergasse test staat alles op perfecte waarden,????
de ene garage zegt dat het niet de katolisater is,vervangen is niet[nog]aan de orde kan zijn dat het hem zit in het praten tussen de lambasonde's?
andere garage zegt bel maar als het zich weer voordoet kijken we naar de katolisator kosten rond de 1000€
raadselachtig iets ?
omdat die olie gebruikt zeggen ze kan dat er ook mee te maken hebben? maar hij heeft altijd olie gebruikt net als meeste passat's
garage waar die gekocht is die het heeft over de katolisator 1000€ is ben ik achter gekomen nu,rekeningen bekeken is een dure,want bij elke beurt luchtfilter benzine filter vervangen is niet nodig
geachte forum leden er is mee te leven,wagen loopt echt als een zonnetje begrijp alleen niet waarom die het zo af en toe doet? en 2 tellen later alles weer perfect is,
iemand een tip zelfde ervaring??????? meer info nodig?vraag het gerust
Vraag
kartellie
Geachte leden: mijn passat 3 bg bouwjaar 2001 km stand 250.000,als die een paar dagen heeft stilgestaan,en ik start de motor,komt de motor niet op toeren,net of die een kabelbreuk heeft of bobine probleem,horterd dan,draai ik de sleutel terug loopt die meteen,loopt ook als een zonnetje hapert niet stotterd niet ,
auto is meerdere keren langere tijd bij 2 verschillende garage's geweest,bougies vervangen benzine filter reiniger aan de brandstof toe gevoegd,
auto is meerdere keren uitgelezen,!!!!!!!!!! enigste wat daar uitkomt is de katolisator ,maar bij de viergasse test staat alles op perfecte waarden,????
de ene garage zegt dat het niet de katolisater is,vervangen is niet[nog]aan de orde kan zijn dat het hem zit in het praten tussen de lambasonde's?
andere garage zegt bel maar als het zich weer voordoet kijken we naar de katolisator kosten rond de 1000€
raadselachtig iets ?
omdat die olie gebruikt zeggen ze kan dat er ook mee te maken hebben? maar hij heeft altijd olie gebruikt net als meeste passat's
garage waar die gekocht is die het heeft over de katolisator 1000€ is ben ik achter gekomen nu,rekeningen bekeken is een dure,want bij elke beurt luchtfilter benzine filter vervangen is niet nodig
geachte forum leden er is mee te leven,wagen loopt echt als een zonnetje begrijp alleen niet waarom die het zo af en toe doet? en 2 tellen later alles weer perfect is,
iemand een tip zelfde ervaring??????? meer info nodig?vraag het gerust
Link naar reactie
Delen op andere sites
27 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten