Ga naar inhoud

Keyless entry


roelh

Aanbevolen berichten

Je kan zelfs je ramen en klapdak sluiten als je je vinger effe langer tegen de verdikking van de handgreep duwt in plaats van de AB,en andersom.Zeer gemakkelijk.

Da wist ik niet eens man''''gelijk proberen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn b6 had ik een kessy dummie sleutel om te starten, alleen het systeem werkte meer niet dan wel.

 

Nu heb ik een b7, werkt altijd, starten bij de handremknop, alleen de gestansde lettertjes laten los.

 

Bij allebei de autos zit er een verdikking in het handvat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zelfs je ramen en klapdak sluiten als je je vinger effe langer tegen de verdikking van de handgreep duwt in plaats van de AB,en andersom.Zeer gemakkelijk.

Jup ramen ff opengezet via de ab en met mn vinger aan de klink weer dichtgedaan.niet dat ik ooit mn ramen open heb maar mooi dat het kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn b6 had ik een kessy dummie sleutel om te starten, alleen het systeem werkte meer niet dan wel.

 

Nu heb ik een b7, werkt altijd, starten bij de handremknop, alleen de gestansde lettertjes laten los.

 

Bij allebei de autos zit er een verdikking in het handvat.

Bij onze vrienden alie en zijn neefjes kun je een nieuwe console kopen. Paar tientjes en weer een strak knopje

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook niet meer anders..

wel, m'n zus had dat op haar vorige firmawagen (passat b7) en alleen omwille van dat hele kessy gebeuren was ze blij dat ze van die auto af was na 'n jaar of twee.

 

Ze is hoegenaamd geen autofreak, maar ze heeft mij iig wel al meermaals verteld dat ze dat systeem NOOIT van haar leven nog wilt op 'n auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel, m'n zus had dat op haar vorige firmawagen (passat b7) en alleen omwille van dat hele kessy gebeuren was ze blij dat ze van die auto af was na 'n jaar of twee.

 

Ze is hoegenaamd geen autofreak, maar ze heeft mij iig wel al meermaals verteld dat ze dat systeem NOOIT van haar leven nog wilt op 'n auto.

En de reden ervan?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij onze vrienden alie en zijn neefjes kun je een nieuwe console kopen. Paar tientjes en weer een strak knopje

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Daar was ik net eens aan aan het denken toen ik de auto aant poetsen was van binnen.die letter zitter erin gegraveerd of gestanst zoals je zegt.die kunnen niet losgaan want ze zitten er niet op ze zijn 1 geheel met de knop.eer dat die eraf gesleten zijn heb je geen vingerafdrukken meer
Link naar reactie
Delen op andere sites

En de reden ervan?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

het feit dat het even vaak niet werkte als wel, dat die systemen aanzienlijk veel diefstalgevoeliger zijn, tenzij je je sleutel elke keer in 'n metalen doosje of in de koelkast bewaart, ...

 

Op twee jaar tijd zeker zeven of acht keer naar de dealer kunnen gaan omdat het spul er weer de brui aan gaf. Ze was verder wel tevreden over de auto, maar toen haar leasebudget verdubbelde (nieuwe werkgever) heeft ze iig wel duidelijk gesteld dat ze toch echt wel in 'n hoger segment gaan "winkelen".

 

Momenteel rijdt ze met 'n "aanloopwagen" tot ze besloten heeft wat de volgende leaseslet zal worden, met name 'n bmw 5 serie die voorzien was van keyless entry. WAS, ze heeft dat namelijk laten deactiveren bij de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit problemen mee.werkt feilloos.alleen als er een storing ergens in het elektrische systeem is(zoals ik zelf heb veroorzaakt door mn gepruts aan de verkeerde kabel)dan kan dat storingen veroorzaken ja.maar sinds wulfke de boel fatsoenlijk heeft aangesloten geen problemen gehad.nooit dat de deur niet meteen los gaat of op slot.start perfect..

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zelfs je ramen en klapdak sluiten als je je vinger effe langer tegen de verdikking van de handgreep duwt in plaats van de AB,en andersom.Zeer gemakkelijk.

 

Hoi, hoe kan je dit inschakelen. Ik heb momenteel alleen comfortsluiting door ab ingedrukt te houden (kessy)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden