Ga naar inhoud
  • 0

Achteruit rij lampen


Rachid17

Vraag

Heren heb sinds een tijdje Guymod op de 3c sedan.....en ben er heel blij mee , heb 2 achteruit rij lampen van ali express en nu elke keer als ik in de auto stap....en de sleutel in de contact gaan de achteruitrij rij lampen allebij 5x knipperen.

 

En nu wil ik graag weten of er meerdere mensen zijn die dit ook hebben.....alleen met Guymod natuurlijk,het zijn de creed lampen die de meeste van hier hebben .

 

Mgr: Rachid

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is de lamp check controle die je ziet, hierbij sturen ze kleine stroompjes naar de lampen om zo te weten of de lamp al dan niet defect is.

Bij een gewone lamp zie je dit niet omdat deze geen licht zal uitstralen bij het sturen van een klein stroompje. Omdat een led weinig stroom verbruikt zal deze al oplichten bij het kleinste stroompje dat ze erdoor sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wulfke die draden wat jullie hebben,waar kan ik die kopen .

 

Grijs en geel , en de klemmen ook.

 

Heb zowel de kleine als grote klemmen nodig .

 

Kan ik die bij dealer halen of zijn ze ergens anders te koop.....draad moet zeker van achter naar voren toe (3 A 4 meter)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren heb sinds een tijdje Guymod op de 3c sedan.....en ben er heel blij mee , heb 2 achteruit rij lampen van ali express en nu elke keer als ik in de auto stap....en de sleutel in de contact gaan de achteruitrij rij lampen allebij 5x knipperen.

 

En nu wil ik graag weten of er meerdere mensen zijn die dit ook hebben.....alleen met Guymod natuurlijk,het zijn de creed lampen die de meeste van hier hebben .

 

Mgr: Rachid

Heb je niet de politie versie van de lampen? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wulfke die draden wat jullie hebben,waar kan ik die kopen .

 

Grijs en geel , en de klemmen ook.

 

Heb zowel de kleine als grote klemmen nodig .

 

Kan ik die bij dealer halen of zijn ze ergens anders te koop.....draad moet zeker van achter naar voren toe (3 A 4 meter)

 

welke draden en klemmen bedoel je ?

gewone draad kan je best bij een automaterialen zaak aankopen - zal een pak goedkoper zijn dan bij de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De gele draden en grijze draden waar mee je een kabelboom mee kan maken wulfke, en daar aan heb je van die klemmen .

 

000 979 021 E , deze bedoel ik wulfke.

 

000 979 009 E , deze klemmen heb ik ook nodig.

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze kun het ook in lente bestellen bij de dealer?

neen, dit zijn gewoon hersteldraadjes van een 30cm met aan beide kanten 1 contact.

dus als je 1 x 000 979 009 besteld krijg je een draadje met langs beide kanten zo een contact

krijg je dit

24_0_000_979_009ea.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan knip je dat draadje door en heb je dan 2 losse draadjes met langs 1 kan zo een contact en aan dat draadje soldeer je dan een andere draad, krimpkous erover en leggen maar..

je kan de contacten die aan een 000 979 009 draadje zitten ook apart kopen en deze moet je dan met een tang op een draad knijpen. Deze zijn wat goedkoper dan die hersteldraadjes.

bvb voor de contacten die op een 000 979 009 zitten moet je deze hebben N 907 647 01

N90764701_tn.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En die grijze draad kan ik ook bij de dealer kopen,of is er een internet site waar je ze kan bestellen.

 

Alvast bedankt wulfke top bedankt

automaterialenzaak heeft ze vaak op rolletjes liggen of hangen in verschillende kleuren, of een shop waar ze auto hi-fi materiaal verkopen.

of in de doe het zelf zaken - gamma-hubo-brico-praxis-enweetnietwatzenogallemaalbijjulliehebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden