Ga naar inhoud
  • 0

Geraet nummer?


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik ben bezig met VCDS dingen aan het aanpassen. Nu krijg ik de melding dat de geraet nummer anders is dan zou moeten zijn?

Het is nu 00000, terwijl ik bij 09 bijvoorbeeld 12345 zie staan. Kan ik dit zo maar laten aanpassen naar 12345?
Ik merk bijvoorbeeld dat wanneer ik bij 07 instruments naar adaption ga, en seat belt version op 2 wil zetten, dat de geraete versie niet goed is.

Wie kan me hierbij helpen?

 

Zie bijlage voor wat ik bedoel. Waar nu 00200 staat, staat bij mij bij sommige modules dus 00000.

 

Thanks mensen!

post-14609-0-51573400-1462986547_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dus ik kan dan op yes drukken, gaat niks fout in de module als ik dat verander?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ik vindt dat je stalen ballen hebt Roel.

Voor iemand die proefondervindelijk met Vagcom speeld. Knap hoor.

Ik zou als de dood zijn een vinkie verkeerd en heel ding wil niet meer starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sommige modules nemen de code niet aan wanneer deze waarden op 0 staan... verder gebeurt er niets met VCDS. Die waarde wordt wel in je module opgeslagen. Je kan ook eventueel - uit bijgevoegde afbeelding gezien 00200 011 01357 invullen, dan blijven die waardes ook staan in je module.

 

De bedoeling hierachter is dat er kan nagegaan worden wie er de codering gewijzigd heeft. (IMP = importeur code, WSC = dealer code)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sommige modules nemen de code niet aan wanneer deze waarden op 0 staan... verder gebeurt er niets met VCDS. Die waarde wordt wel in je module opgeslagen. Je kan ook eventueel - uit bijgevoegde afbeelding gezien 00200 011 01357 invullen, dan blijven die waardes ook staan in je module.

 

De bedoeling hierachter is dat er kan nagegaan worden wie er de codering gewijzigd heeft. (IMP = importeur code, WSC = dealer code)

 

grtz, dre

Top voor je antwoord. Ter verduidelijking: ik kan het gewoon accepteren, op 12345 zetten zonder dat er wat gebeurt of op hol raakt. Dit klopt helemaal?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even wat leesvoer/info voor wie het meer heeft:

 

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=346847&highlight=uninitialized

 

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/132005-uninitialized-control-module-warning

 

Volgens mij, als ik het zo lees, moet een Yes kunnen zonder enig probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden