Ga naar inhoud

obd2 pinout


Naudje32

Aanbevolen berichten

dit zal ongetwijfeld vast ergens voorbij zijn gekomen op de forum, maar ik vraag me af wat de pinout is van de obd2 en de de pinouts van een tacho unit om hem werkend te krijgen op een computerbureau.

 

iemand een idee ?

Ik heb een obd stekker die ik ervoor wil gebruiken maar daarvoor moet ik de connectoren hebben die achterin de tacho unit komen.

 

post-24648-0-20552300-1461527598_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

VCDS kan niet rechtstreeks met je teller communiceren (vanwege een bug vind ik), dus zal je er een gateway tussen moeten hangen.

Andere tools (of eigen sw) zouden geen probleem mogen zijn.

 

 

Gr. Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit zal ongetwijfeld vast ergens voorbij zijn gekomen op de forum, maar ik vraag me af wat de pinout is van de obd2 en de de pinouts van een tacho unit om hem werkend te krijgen op een computerbureau.

 

iemand een idee ?

Ik heb een obd stekker die ik ervoor wil gebruiken maar daarvoor moet ik de connectoren hebben die achterin de tacho unit komen.

 

om wat voor teller gaat het ?

de tellers tot en met 2004 gaan wel 

en daarboven weet ik niet zeker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Googelen ging ook wel, alleen kwam ik meerdere pinouts tegen, een beetje verwarrend vond ik vandaar die vraag.

 

Het gaat om een 3bg unit van 2005 zelfde type auto als die van mij. Alleen als de onderdeelnummer overeen komt weet ik niet. Heb iedergeval wel de inlogcode ervoor.

 

En die stekkers voor de unit? Zijn die los te kopen of moet je daar echt voor naar de sloop ?

 

Zijn daar ook pinouts schema's van te vinden ?

Ik denk dat van een diesel en benzine verschilt toch ?

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is het de immo 3

 

Angeboten wird hier: VW Passat 3BG Variant 2,0L 96KW ALT Kombiinstrument 3B0920829 Tacho

aus Fahrzeug: VW » PASSAT (3B3/3B6)
PASSAT (3B3/3B6)/LIM/VARIANT, AB 10/00 BIS 05/05

Teilenummer: 3B0920829

Code: 3B0920829

ET Hersteller Nr.:

ET Hersteller:

Baujahr: 2005

Fahrzeugfarbe: LB4V Dark Wood met.

Laufleistung: 108831 km

Bemerkungen: Kombiinstrument, Tacho, Ersatzteil ist gebraucht, kann Gebrauchspuren aufweisen, siehe Fotos

Barcode intern: 1001211441033

 

Alleen mis ik de inlogcode volgens mij

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden