Ga naar inhoud

Onbekend Partnummer bij VW Dealer


comfortcruiser

Aanbevolen berichten

Hi Cruisers,

 

Ik ben op zoek naar een deurclip die aan de binnenkant van het deur paneel zelf zit...

Opgesnord op Google 6Q0 868 241 A zie bijgevoegde Tumbnails. Tis de witte houder zeg maar....

 

post-11669-0-26628200-1460552777_thumb.jpg  post-11669-0-28527800-1460553866_thumb.jpg

 

post-11669-0-09465100-1460553378_thumb.jpg

 

Vandaag ff bij de dealer geweest en die vertelde me dat dit P/N vervangen is door een ander, eigenlijk vergeten

om het P/N te noteren. Op de foto bij de dealer zag het er iig heel anders uit... De foto kon mss fout zijn melde ze me.

Toch maar besteld voor € 0.37. Van de week haal ik deze ff op... 

Iemand enig idee of deze Clips nog in omloop zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de eerste zit de opening op de foto aan de onderkant van het witte spul. er zit op de foto al een clips in geschoven (zwarte deel)

post-13546-0-33518700-1460617419_thumb.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t zekere voor t onzekere genomen en beide maar besteld. De kosten zijn t niet. €10,- voor 16 clips.

Ga die instap verlichting toch nog eens plaatsen en er zal dan vast nog wel wat afbreken.

Spare parts enough dan  :smile:

Tnx Peter.

aangepast door comfortcruiser
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t zekere voor t onzekere genomen en beide maar besteld. De kosten zijn t niet. €10,- voor 16 clips.

Ga die instap verlichting toch nog eens plaatsen en er zal dan vast nog wel wat afbreken.

Spare parts enough dan :smile:

Tnx Peter.

Comfortcruiser die je bij de dealer hebt besteld zijn dit de goede voor een 3c .

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de ali express advertentie staat dit erbij

vw

6Q0 868 297

passat b6

zijpanelen en plating bekleding

 

en als ik zoek in google via 6Q0 868 297 dan kom ik terug bij die clips uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de ali express advertentie staat dit erbij

vw

6Q0 868 297

passat b6

zijpanelen en plating bekleding

 

en als ik zoek in google via 6Q0 868 297 dan kom ik terug bij die clips uit

Klopt Peter zover was ik ook... Blijft altijd moeilijk om van foto's af te gaan, vandaar dat ik de hele mik mak maar heb besteld.

Tx voor het uitsorten  :thumb:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rachid,

 

Onderdeel net opgehaald, blijkt dus niet het goede te zijn. Heb um verteld dat ik ze nu bij ali heb besteld, had ie nog nooit van gehoord...

Als ze binnen zijn uit China laat ik het weten of deze wel joppert zijn...

Jammer voor je man,hoop dat die van china het zelfde zijn die je nodig hebt.

 

Dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rachid,

 

Onderdeel net opgehaald, blijkt dus niet het goede te zijn. Heb um verteld dat ik ze nu bij ali heb besteld, had ie nog nooit van gehoord...

Als ze binnen zijn uit China laat ik het weten of deze wel joppert zijn...

Welke heb je bij de dealer gezien als ik vragen mag,ik kom net bij de dealer vandaan en deze had ze wel .

Zijn die witte en daar zit de zwarte in , net als op de foto van wulfke.

Hij heeft bij mij op kenteken gekeken en daar kwamen ook deze naar voren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het waren totaal andere dopjes... Ik heb ze bij de dealer achter gelaten omdat ik er toch niets aan heb.

De dealer heeft ook bij mij op kenteken gezocht, zelfs op andere type auto's like golf, jetta en audi.

We konden niks vinden op ETKA. Wel lekker voor je dat jij ze wel hebt kunnen scoren.

Ik wacht rustig de zending uit China af. Ik wil toch gelijk instapverlichting monteren, scheelt me weer het deurpaneel de/ monteren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden