Ga naar inhoud
  • 0

Deurpakkingen Vervangen Dag 3BG


tiptronic

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik hoef zelf niet te vervangen maar zal er zijn puur voor de hulp, echter het tonnetje uit het achter raam sla je zelf eruit. Bij mij wil het wel eens voorkomen dat het raampje sneuveld :angel: Of je wil dat ik het doe? Dan geheel op eigen risico :mrgreen:.

@@tiptronic Alfred,zullen we materialen lijst plaatsen wat je nodig hebt? 3M pakking bv en ontvetter en lijm oplosser. 1 pakje 3M pakking kan je denk ik wel 2 auto's mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@barry TDI.

Barry hiervoor heb ik een handige tool zelf gemaakt.

Heb een oude schroevendraaier afgezaagd,en er een Parker van 4mm opgelast.

Die Parker draai je in het tonnetje,en dan trek je het binnen tonnetje eruit.

Hierdoor "leunt" het raam tegen het raam mechanisme en heb je minder spanning en kans op glasbreuk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mag ik zo vrij zijn deze aanbieding vast te vermelden. scheelt redelijk als je 4 deuren (7-10st, p/d) van nieuwe wil voorzien.

 

ik weet dat ik er al een paar gemold heb dus laat er vast 40 aanrukken. Levering tussen 17 en 23 feb.

 

http://www.ebay.nl/itm/X20-Fastener-Clip-Vw-Volkswagen-Golf-Mk4-Passat-Bora-Audi-Door-Trim-3B0868243-/111179685885?hash=item19e2d35ffd:g:7REAAOxy3hJSSvxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mag ik zo vrij zijn deze aanbieding vast te vermelden. scheelt redelijk als je 4 deuren (7-10st, p/d) van nieuwe wil voorzien.

 

ik weet dat ik er al een paar gemold heb dus laat er vast 40 aanrukken. Levering tussen 17 en 23 feb.

 

http://www.ebay.nl/itm/X20-Fastener-Clip-Vw-Volkswagen-Golf-Mk4-Passat-Bora-Audi-Door-Trim-3B0868243-/111179685885?hash=item19e2d35ffd:g:7REAAOxy3hJSSvxo

Als je besteld mag je voor mij ook wel meebestellen (4deuren) komt wel goed he

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ze ff een mail gestuurd. Volgens mijn is er wat mis gegaan.

 

Misschien kan ik het dan nog wijzigen. Moest nu 2x €3,84 betalen voor verzending van 40st. En als het ff tegen zit nu 4x. Voor 80 st

 

Maar goed, zoals gezegd er is iets mis gegaan heb maar van 1 order bevestiging gekregen.

 

Hoeveel moeten er komen dan?

 

 

 

verzonden dmv data door lucht

aangepast door Flying Dutchman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eeven een enorme no-no vraag, maar hoe weten jullie dat de pakkingen aan vervanging toe zijn dan?

Is bij mij nog nooit vervangen, dus zowiezo preventief  :wink:

 

Is er nog ruimte voor een Hagenees?  :mrgreen:

Alleen als je een Passat hebt

 

Nog plek voor een Rotterdammer? Zoja zet mij ook maar op de lijst(als ik niet hoef te werken) en ook voor die clips voor 1 deur daarna help ik waar nodig.

 

@@tiptronic heb je nog gekeken voor me voor het raammechanisme??

Alleen als je een Passat hebt

Bestuurders deur heeft Twan meegenomen, maar uit z'n vervangende deur misschien. Moet je toch even aan Twan vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden