ik woon in den haag en heb een volkswagen passat 3bg 2.8 v6 Usa met 168xxx km op de teller.
ik heb 2 problemen met de auto en dat is
1. de kachel wordt totaal niet warm dit is zonder climatronic
2. dashboard geeft aan dat de motor niet warm wordt en af en toe ineens wel, in combi met de kachel verklaard dit de thermostaat.
maar nu komt het gekke als ik soms rij dan wordt hij 40gr dan weer 60 dan weer 90 en dan ineens weer koud.
dit is bij stilstaade motor, dit lijkt op een defecte kvs sensor.
ik heb de thermostaat al liggen en de sensor ook maar de sensor zit op een aardige rot plek.
en met de thermostaat moet het distributie gedeelte eraf omdat hij daar achter zit (wat ik gezien heb op internet)
maargoed het gaat meer om de kachel.
hij blaast koude lucht en de slangen naar de radiateur worden wel warm beide.
ben nog niet verder gekomen met het dash want weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen.
zit zelf in de vrachtwagen techniek dus kom er wel uit maar een kleine "how to" en weetjes zijn wel handig.
zit er verder nog een kachelklep/waterklep in het systeem voor de warmtewisselaar?
iemand die me een paar dingen kan vertellen over hoe ik het kachelgedeelte eruit krijg of wat ik nog moet controleren graag! het word me nu toch wel koud zo
Vraag
player554
hallo,
ik ben thomas,
ik woon in den haag en heb een volkswagen passat 3bg 2.8 v6 Usa met 168xxx km op de teller.
ik heb 2 problemen met de auto en dat is
1. de kachel wordt totaal niet warm dit is zonder climatronic
2. dashboard geeft aan dat de motor niet warm wordt en af en toe ineens wel, in combi met de kachel verklaard dit de thermostaat.
maar nu komt het gekke als ik soms rij dan wordt hij 40gr dan weer 60 dan weer 90 en dan ineens weer koud.
dit is bij stilstaade motor, dit lijkt op een defecte kvs sensor.
ik heb de thermostaat al liggen en de sensor ook maar de sensor zit op een aardige rot plek.
en met de thermostaat moet het distributie gedeelte eraf omdat hij daar achter zit (wat ik gezien heb op internet)
maargoed het gaat meer om de kachel.
hij blaast koude lucht en de slangen naar de radiateur worden wel warm beide.
ben nog niet verder gekomen met het dash want weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen.
zit zelf in de vrachtwagen techniek dus kom er wel uit maar een kleine "how to" en weetjes zijn wel handig.
zit er verder nog een kachelklep/waterklep in het systeem voor de warmtewisselaar?
iemand die me een paar dingen kan vertellen over hoe ik het kachelgedeelte eruit krijg of wat ik nog moet controleren graag! het word me nu toch wel koud zo
mvg Thomas
Link naar reactie
Delen op andere sites
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten