Ga naar inhoud

metaaltebbes

Members
  • Aantal items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

2 Neutral

Profile Information

  • Plaats
    Boxtel
  • Naam
    Frits Kroets
  1. nee duh,echt niet ?ben allang blij dat het weer werkt!
  2. Mja,heb het vanochtend gedaan,envanmiddag waren de hoekjes nog wat vaag vh display,net nog ff gekeken en nu is het weer helemaal zoals het hoort Ik dacht dat die achtergrond vh display rood hoorde te zijn,ik had het nl nooit anders gezien......Wat een verademing niet zo'n rood vlak voor je ogen zeg!
  3. Nee mijn fout,da's van de airco,slangen van de kachelradiateur zitten tussen de accu en de remvloeistof
  4. Ik had dit probleem ook,inderdaad door de kou,heb de fohn er een kwartiertje op gezet en hij werkt weer perfect!!
  5. HAHAHA EUREKA!!! Ik zag hier op het forum de klacht vooral andersom.dat het display vooral bij warm weer slecht leesbaar werd.....Nu was mijn display dus helemaal rood en totaal niet leesbaar,dus ik denk äangezien het goed koud is in de auto omdat de kachel al een aantal dagen weigert dienst te doen zal ik het eens andersom doen:Ik heb de Fohn van moeders de vrouw gepakt en die een kwartiertje in het gat boven de zekeringen op de tellerbak laten blazen,en wat denk je???? Juist weer een perfect mooi zwart displaytje met rooie lettertjes,perfect afleesbaar!!!! Ik heb deze klacht al vaker voorbij zien komen op het forum,dat het display van de boordcomputer helemaal rood oplicht,dus voordat je een nieuwe besteld,probeer eerst dit maar ....kost niks!!! Ik ben uitermate tevreden!!!
  6. De bovenste slang vd radiateur wordt lekker heet,die onderin blijft koud,lauwig. De kachelradiateur wordt totaal niet warm,de slangen er naar toe ook niet,tenminste als ik de goede heb,maar ik neem aan dat dit die twee slangen zijn die overgaan in aluminium??? Zitten van die draaidingetjes op(ontluchting ofzo?)
  7. Alles dimt,behalve de tellers boven het stuur,dus km teller,toeren,benzine en temperatuur meter en boordcomputer. Dat in zijn geheel dus niet,en dat gaat ook in zijn geheel stotterend branden op de laagste stand,maar ook alleen als de motor loopt
  8. Toch bedankt Fai,voor de uitgebreide info en moeite die je er voor hebt gedaan!!! Maar ik heb maar een "gewone"airco dus.... Zwaar Kilo Utrecht Tango met dit weer,het is nog een variant ook dus de ramen achter zijn constant beslagen. Ik zet er morgen uit voorzorg een nieuwe kvs sensor in,kan ik dat iig uitsluiten als probleem. Alleen de thermostaat hebben ze wel op zo'n onmogelijke plek weggebouwd,dat je dit als huis tuin en keuken sleutelaar eigenlijk zelf niet kunt. Wagen moet op een brug en de hele voorkant moet er af,wat zou zo'n geintje kosten bij de garage?Iemand een idee?? As ik een paar honderd neer moet tellen voor het vervangen van een thermostaat gaat ie op marktplaats,dat vertik ik in alle toonaarden.
  9. De display vd boordcomputer brand op zijn felst,dit is dus een felle rode vlek voor je ogen,en de uit te lezen info is totaal onleesbaar dus,als ik de rest van de aangestuurde dingen(radio,automaat schakeltunnel en schakelaars in de deur)op de laagste stand zet,gaan de tellers en het display knipperen,is dit een comfortmodule probleem?
  10. Ik heb gewone airco met draaiknoppen,kvs niveau staat op max. kan het niet de temperatuur sensor zijn?
  11. Gaat me niet om de mooi of de bling,maar om de functionaliteit.Een schuifdak wat niet sluit is mateloos irritant.
  12. Hallo,als ik de km teller en display van de boordcomputer probeer te dimmen gebeurd er niks,de radio,andere knoppen op de middenconsole en schakelaars in de deur dimmen wel,hoe kan dit? mvg Frits
  13. Hallo,en een gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb een Passat 2.8 uit 2000,met een prachtig schuif/kanteldak,alleen werkt de schakelaar hiervan niet naar behoren. Maakt niet uit welke stand ik hem zet,enige wat er gebeurd is dat het dak volledig open schuift,probeer ik hem daarna te sluiten,doet ie even net alsof,om daarna gewoon in open stand te blijven staan.Ik heb nu het schuifdak dicht gekregen door hem op sluitstand te zetten,en vervolgens met mijn handen hem over het dode punt heen getrokken en dichtgeschoven.Laatste stukje(omhoog)heb ik gedaan door de stekker los te trekken en met de inbussleutel hem dicht te draaien. Is deze schakelaar kapot,of ligt dit aan vuile sensoren?Is er een manier dit te resetten????Alvast bedankt,Frits
  14. Ben heel benieuwd Thomas,ik zit met precies hetzelfde probleem,kachel wordt niet warm en de temp meter loopt niet op,ik heb een goeie 20 minuten gereden,de slang rechtsbovenin(als je voor de auto staat word goed heet,linksonderin word warm,niet echt heet....maar goed,ik denk dat ik begin met de temp sensor,die zit linksbovenin,onder de slang van het luchtfilter,het is inderdaad ook geen makkelijke plek,maar dit kan ik nog zelf,kwestie van luchtfilterhuis uitbouwen en die slang er af en dan moet je er bij kunnen komen.De thermostaat is een heel ander verhaal,daar moet je eigenlijk ee brug voor hebben,spatscherm onder moet er af,eigenlijk is het het makkelijkst de hele voorbumper enz. er af te gooien,dus ik hoop dat het met die sensor verholpen is.Ik haal er morgen 1 en begin er aan,iik hou je op de hoogte. Doe jij dit andersom ook aub.Sterkte iig
  15. slang rechtsboven word goed heet,linksonder is ook warm,maar niet echt heet.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden