Ga naar inhoud

Mooie zwarte Passat Station R36


stanis40

Aanbevolen berichten

Staat al een paar dagen een mooie zwarte  Passat  R36 bij ons op het werk , vette velgen en verders als ik de mijne ernaast zet hetzelfde:):):)    Is ie van iemand van hier??  Is een import aan het kenteken te zien,, bouwjaar 2009, maar vette bak.   2-SPV-    . Ook een 3C dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat al een paar dagen een mooie zwarte  Passat  R36 bij ons op het werk , vette velgen en verders als ik de mijne ernaast zet hetzelfde:) :):)    Is ie van iemand van hier??  Is een import aan het kenteken te zien,, bouwjaar 2009, maar vette bak.   2-SPV-    . Ook een 3C dus.

normaal is er toch wel één en ander verschillend tussen 'n gewone en 'n r36 hoor, kleinigheden... zoals bumpers, zijschorten, dakspoiler, grille, ... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat al een paar dagen een mooie zwarte  Passat  R36 bij ons op het werk , vette velgen en verders als ik de mijne ernaast zet hetzelfde:):):)    Is ie van iemand van hier??  Is een import aan het kenteken te zien,, bouwjaar 2009, maar vette bak.   2-SPV-    . Ook een 3C dus.

Zou ook kunnen zijn dat die andere een standaard Passat is met R36 logo's erop? ????????????
Link naar reactie
Delen op andere sites

A. doe je dat niet en B. heb het kenteken gechecked, tis echt een R36 :):) :)  En veel uiterlijkheden van een R36 zitten ook op de Rline:) :) Tis alleen een ietwat andere prijsklasse ja.

Het uiterlijke verschil tussen 'n Rline en 'n R36 is toch behoorlijk hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden