Ga naar inhoud
  • 0

inbouwen van cruise control


ferre

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is niet nodig. In sommige gevallen is zelfs de draad voorzien... De hendel aan het stuur dient inderdaad vervangen te worden, alsook de afdekking onder voor de hendels.

Je stuurkolom module en de motor ECU coderen met VCDS.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is niet nodig. In sommige gevallen is zelfs de draad voorzien... De hendel aan het stuur dient inderdaad vervangen te worden, alsook de afdekking onder voor de hendels.

Je stuurkolom module en de motor ECU coderen met VCDS.

 

grtz, dre

 

De aangepaste afdekkap onderin is alleen nodig wanneer de cruise control zijn eigen hendel heeft toch?

 

Ik heb een module klaar liggen waarbij de cruise control bediend wordt op de ruitenwisser hendel, ik ben alleen op zoek naar de kabel die nodig is (heb de boel nog niet los gehad).

aangepast door 7700
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat van die kap klopt, Ik heb op een passat nog geen CC op gemeenschappelijke hendel gezien, maar dat wil niets zeggen.

 

De draad die je nodig heb is een zwart/witte draad van je motor ECU naar de module. Als die er ligt dan zit die onder de kap, dicht bij de stekker van de module. In 't slechtste geval moet je helemaal naar de ECU...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oud topic, maar niet nodig een nieuwe aan te maken denk ik.

 

Heeft iemand hiermee ervaring:

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/elektronica-en-kabels/m1049368741-cruise-control-vw-golf-5-6-tm-2010-origineel-met-inbouw.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

 

Ik heb geen cruise control. Het is geen moet maar wel fijn.

100 euro vind ik nog om te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden