Ga naar inhoud

Alarm Passat Variant BE-R Line B8


MagnificentDPE

Aanbevolen berichten

Volgens het boekje en de dealer heeft de auto een alarm klasse 3 en zou wanneer de deur op slot zit er bewegingsmelders in de auto zitten. Hoppa ik testen dus. Kids in de auto gelaten, deur op slot en kids als een dolle bewegen. Niks noppes nada?

 

Activeert het alarm pas na een bepaalde tijd ofzo? Iemand uitleg/duidelijkheid hoe het werkt?

Hoe weet ik dat het alarm is geactiveerd? Rode lampje bij de zijruit knippert in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd...

Bij mij gaat ie na circa 30 seconden af.

 

Er zat zelfs is keer een vliegje voor 2 dagen in de Passat waardoor constant het alarm systeem af ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker wel boekje doorgenomen, maar kom er niet uit en staat er niet duidelijk in (of ik kijk erover heen :smile: )

Een echte Hollander dus. Misschien de VW handleiding door IKEA laten schrijven :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een echte Hollander dus. Misschien de VW handleiding door IKEA laten schrijven :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  

 

Jan

Nou ik heb het net nog een keer gelezen Jan:-), staat niks over in, alleen dat het geactiveerd wordt bij het sluiten van de auto.

En dat interieur beweging met een speciaal knopje uitgeschakeld kan worden. ga zelf wel ff in de auto zitten en doe hem op slot en dat eens kijken of ie het doet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zelf nog maar eens ff gecheckt. Denk dat het alarm pas naar een halve minuut tot een minuut actief is. Ben ff in de auto blijven zitten en uiteindelijk ging het alarm dus af

Denk dat dit te maken heb dat alles wat eventueel in de auto hangt de tijd krijgt om stil te hangen/tot rust te komen. Goed dat het toch werkt :mrgreen:

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zelf nog maar eens ff gecheckt. Denk dat het alarm pas naar een halve minuut tot een minuut actief is. Ben ff in de auto blijven zitten en uiteindelijk ging het alarm dus af

Had je de sleutel bij je toen je in de auto zat? Of heb je je laten 'insluiten' door iemand die buiten de auto stond? Wil zelf ook wel even testen, heb namelijk geen idee hoe het alarm klinkt. Lijkt me toch handig om te weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zelf nog maar eens ff gecheckt. Denk dat het alarm pas naar een halve minuut tot een minuut actief is. Ben ff in de auto blijven zitten en uiteindelijk ging het alarm dus af

 

Kennelijk ziet het systeem kinderen niet als een bedreiging :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden