Ga naar inhoud
  • 0

deur LA en RA ontgrendeld soms niet


master

Vraag

Sinds kort een vaag probleem. Mijn deuren achter willen soms niet ontgrendelen. Het is niet allebei tegelijk maar soms la en soms ra. Als ik de deuren met de AB 2 3 keer ontgrendel en vergrendel dan doen ze het wel.

De voordeuren hebben geen problemen en kofferbak ook niet.

 

Zijn de cv motoren aan het overlijden of ergens een draadbreuk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Sinds kort een vaag probleem. Mijn deuren achter willen soms niet ontgrendelen. Het is niet allebei tegelijk maar soms la en soms ra. Als ik de deuren met de AB 2 3 keer ontgrendel en vergrendel dan doen ze het wel.

De voordeuren hebben geen problemen en kofferbak ook niet.

 

Zijn de cv motoren aan het overlijden of ergens een draadbreuk?

Ik kijk mee met deze topic.

Heb nl hetzelfde probleen met rv. Vaak niet van slot willen en idd paar keer op en van slot in de deurbediening en dan doet ie het wel. En met op slot doen gaat ie weer niet naar beneden.

 

En la heb ik dat ie wel op en van slot wil maar van buiten niet te openen in met de hendel. Paar keer zachtjes dan wil ie wel. Of nog een keer ontgrendelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kijk mee met deze topic.

Heb nl hetzelfde probleen met rv. Vaak niet van slot willen en idd paar keer op en van slot in de deurbediening en dan doet ie het wel. En met op slot doen gaat ie weer niet naar beneden.

 

En la heb ik dat ie wel op en van slot wil maar van buiten niet te openen in met de hendel. Paar keer zachtjes dan wil ie wel. Of nog een keer ontgrendelen.

 

Ik heb 1 keertje gehad dat la niet op slot wilde en na de 2e druk weer wel.

Heb jij ook dat je interieur verlichting soms raar doet. Ik bedoel normaal gesproken dimt je verlichting als je de deur dicht doet. Bij mij doet hij dit soms wel en soms gaat de verlichting direkt uit als ik mijn deur dicht trek.

 

solderingen op het slot defect?

 

klinkt als in het slot. Is het niet beter dan om het slot te vervangen. Heb ze al nieuw voor €60 - €70 gezien. En op Ebay.de al nieuw voor €30.

aangepast door master
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je handig bent kun je de reparatie zelf. zo niet, dan heb je Frank uit Apeldoorn die ze vervangt voor ca 50~60 euro p/st

 

ben wel handig alleen kom tijd tekort. Ik heb zijn advertentie op MP gezien. Ook iemand van het forum toevallig?

Aan de andere kant klinkt een nieuwe incl verzenden voor net geen €38 aantrekkelijker.

aangepast door master
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ben wel handig alleen kom tijd tekort. Ik heb zijn advertentie op MP gezien. Ook iemand van het forum toevallig?

Aan de andere kant klinkt een nieuwe incl verzenden voor net geen €38 aantrekkelijker.

Hij is idd van het forum. Heb al goede naam opgebouwd en ook zelf ben ik wel eens langsgeweest.

Voor 50 euri ga ik zelf niet klooien eerlijk gezegd en je krijgt een goed gesoldeerde oem slot terug.

Als dit echt solderingen zijn ga ik naar Frank.

 

Dat je licht raar doetkan zijn dat je module geen signaal krijgt dat ie open is. Dus als de module denk dat de deur op slot is gaat het licht meteen uit. Anders dimt hij idd.

 

Kijk eens bij het op slot doen van je auto of je knipperlichten ook branden. Als ze bij open signaal wel knipperen of zelf een eluids signaal geeft en bij het op slot doen niet zal er 1 of meerdere deuren niet op slot zijn of gren signaal geven dat de deur op slot is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hij is idd van het forum. Heb al goede naam opgebouwd en ook zelf ben ik wel eens langsgeweest.

Voor 50 euri ga ik zelf niet klooien eerlijk gezegd en je krijgt een goed gesoldeerde oem slot terug.

Als dit echt solderingen zijn ga ik naar Frank.

 

Dat je licht raar doetkan zijn dat je module geen signaal krijgt dat ie open is. Dus als de module denk dat de deur op slot is gaat het licht meteen uit. Anders dimt hij idd.

 

Kijk eens bij het op slot doen van je auto of je knipperlichten ook branden. Als ze bij open signaal wel knipperen of zelf een eluids signaal geeft en bij het op slot doen niet zal er 1 of meerdere deuren niet op slot zijn of gren signaal geven dat de deur op slot is.

Ik ga het overwegen. De knipperlichten doen het zoals het hoort bij openen en sluiten. Ik denk eerlijk gezegd dat het aan de achter deuren ligt. Ik ga het wel zsm laten fixen. Zielig voor de kinderen als ze in de regen rennen en de deur gaat niet open. aangepast door master
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden