Ga naar inhoud
  • 0

cornering light (afs) failure


Patrick83

Vraag

ik krijg de de volgende melding op het display; cornering light (afs) failure owners manual.

 

De mistlamp naar links gaat ook niet meer branden als ik naar links stuur. Naar rechts werkt wel gewoon. Nu heb ik ook de lamp in de linke mistlamp vervangen, maar de melding blijft.

Als ik de mistlampen voor aanzet (lichtschakelaar op aan en 1 stap uit trekken), branden beide mistlampen gewoon.

 

Als ik de auto start en de lampen staan aan, stellen de xenon koplampen zich wel eerst gewoon in. (omhoog, omlaag, naar buiten en naar binnen)

 

 

Iemand enig idee wat er mis is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je hebt de verkeerde lamp vervangen. De statische bochtverlichting bij xenon wordt niet verzorgd door de mistlampen, maar er is aparte verlichting voor beschikbaar. Die lamp zit achter het stadslicht en schijnt daadwerkelijk opzij. En omdat deze lamp zo hoog zit is de statische bochtverlichting zeer effectief.

 

Je kan de lamp ook alleen zien zitten als je vanaf de zijkant naar de koplamp kijkt.vervanging staat waarschijnlijk gewoon in de handleiding beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had inderdaad het verkeerde lampje...

Je ziet bij andere auto's die je tegemoet komen dat de mistlampen dienen als bochtverlichting, en dan ga je er automatisch vanuit dat dat bij mijn eigen auto hetzelfde is...

Volgende keer beetje beter nadenken!

In ieder geval bedankt voor alle hulp/advies!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden