wulfke Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Ik heb onlangs een nieuw topic geopend en nu komt er bij elke reactie van een mede forumlid rechts onderaan de reactie een toets bij "Markeer Beantwoord". Deze toets was me nog nooit opgevallen bij een topic die ik opende, heb nog even andere topics bekeken die ik geopend heb maar hier is deze toets niet aanwezig. Wat is de functie van deze toets ?
BARRY_TDI Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Ik heb onlangs een nieuw topic geopend en nu komt er bij elke reactie van een mede forumlid rechts onderaan de reactie een toets bij "Markeer Beantwoord". Deze toets was me nog nooit opgevallen bij een topic die ik opende, heb nog even andere topics bekeken die ik geopend heb maar hier is deze toets niet aanwezig. Wat is de functie van deze toets ? markeer beantwoord.jpg Dat kan je aan klikken als je vraag beantwoord/je probleem opgelost is
wulfke Geplaatst 24 augustus, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 ok en wat gebeurd daar dan mee ? of krijg ik een melding of wat te zien ..
BARRY_TDI Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 Ik zal zeggen druk er eens op dan zien we allemaal wat er gebeurd. Of maak ff een test topic aan
Aanbevolen berichten